Mamma♥09♥12♥ Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg 36+1 uker på vei. å sliter så sykt med dårlig mage. Løs mage.. Noen ander som gjør det? Murrer masse i magen også. Så sikkert litt modning på gang. Men syns plagsomt med den løse magen.. Jeg drikke godt. å føler ikke jeg blir noe dehydrert heller. Ingen hodepine. Alt er vell ellers. Men hva gjør meg så kvalm..
Gjest Verpehøna Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 I boken jeg har fått av legen (har snart lest hele ) så er dette normalt dersom fødsel nærmer seg, fordi tarmen tømmer seg. Så kanskje det kan være derfor?
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 I boken jeg har fått av legen (har snart lest hele ) så er dette normalt dersom fødsel nærmer seg, fordi tarmen tømmer seg. Så kanskje det kan være derfor? å? så greit at dem vil tømme seg da! heheh.. Husker ikke at jeg fikk dette sist sv.skap. Glemmer så masse. Men spennende da. Men ikke like kjekt når man skal ut på ting nei..
våren Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 For meg var det et tegn på at fødsel nærmet seg. Var mye på do i et par dager og deretter startet riene! Jeg skjønte jo ikke dette da, men har tenkt på det i ettertid at det sikkert hadde en sammenheng.
ticalinda Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Typisk før fødsel ja! Men kan jo være andre grunner også selvfølgelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå