toband Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 har den siste tida vært veldig øm et spesielt område øverst på magen. Når jeg tar der kjennes det ut som at det er et stort blåmerke der på en måte... Dette forverres utover dagen og det kommer oftest når jeg jobber (står hele dagen) Noen som vet hva dette kan være? Ikke ofte jeg kjenner spark akkurat i det område, så det kan det ikke være.... Er forresten i uke 32.
Fru Grønn Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Kjenner meg igjen!!! Like langt som deg er jeg også Huden som strekkes??? Nesten brennende følelse..
Chrissymamma Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Har hatt dette selv siden tidlig i svangerskapet. Skikkelig øm og brennende følelse rett under BHen. Fikk beskjed av jm at det ikke var noe å engste seg for, var normalt når livmoren vokste og presset ting oppover. Men er enig er skikkelig ubehagelig. Svir til tider sånn at jeg må sitte med armen oppover for å strekke ut skikkelig.
Loppa Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Det er helt grusomt. Blir heller ikke bedre jo lenger ut i sv. skapet du kommer. Erfaring...uff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå