Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Traff en mann for noen uker siden. Jeg var veldig klar på at jeg ikke var ute etter noe fast forhold, han var forsåvidt det men skjønte min situasjon. Etter et par dater så ble jeg med han hjem. Og etter endt hyrdestund så ble jeg kjørt hjem...dette var helt greit for meg. Ventet meg absolutt ikke noe mer fra han, og sover best i min egen seng. Neste gang vi traff hverandre, merket jeg at jeg faktisk begynte å like han mer enn jeg hadde planlagt, men denne gangen ble det også med sex'en og jeg dro hjem etterpå. For meg er dette egentlig greit, jeg tror hverken jeg har tid eller lyst til et forhold akkurat nå. Men så merket jeg at jeg savnet å være litt med han, ikke bare sex. Så jeg skrev en sms hvor jeg spurte han om han hadde bedt meg hjem til han bare så vi kunne ha sex. Han svarte "eh....ja....hva annet. Ville du at vi skulle spille Scrabble?". Dum som jeg var, tolket jeg dette humoristisk....ikke ante jeg at fyren var dødsens alvorlig. Så jeg skrev tilbake noe sånn som haha...morsom du er! Uansett, etter noen sms fram og tilbake, så spurte jeg en gang til og han svarte igjen at det kun var for sex'en. Så jeg sa hvorfor jeg spurte, at jeg merket at jeg begynte å tenke litt for mye på han, og da svarte han at "oj, det må du ikke gjøre, det er ikke bra". Så jeg innså at det var plutselig han som bare var ute etter sex, og jeg sånn litt midt i mellom. Siden jeg er singel, så tenker jeg at kanskje dette er like greit. No strings attached, men jeg får meg litt og han også. Uten at jeg venter meg noe mer enn det. Så jeg har tenkt til å si i fra til han at det er greit. Og da lurer jeg på: jeg bør vel vente litt, drøye det en uke eller noe sånn, før jeg sender han en ny sms om et nytt møte. Ellers virker jeg vel fort desperat. Jeg har satt følelsene mine på stand-by og tar dette for det det er, ikke noe annet. Selv om jeg innerst inne nok håper på at han skulle forandre mening, så skjønner også jeg at sannsynligheten for det er liten. Nedvurderer jeg meg selv ved å sende en slik sms "ok, det er greit med bare sex, funker det for deg så funker det for meg"...eller noe liknende. Eller burde jeg bare drøye den litt å se om han tar kontakt igjen...Sette meg litt høyere enn som så og la han komme å hente meg om han har lyst. Mens jeg skriver så virker kanskje det som den mest selv-respekterende måte å gjøre ting på. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Det er ikke greit med bare sex, hvis du begynner å få følelser for mannen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 HI Nei, det er det jo ikke. Men jeg blir betatt så veldig fort, aner ikke om jeg blir betatt av mannen, eller om jeg blir betatt av den gode følelsen av å være sammen noen, inntil noen, kysse noen osv. Er ikke akkurat forelsket, men ønsker heller ikke å bli brukt. Men han var jo dønn ærlig på telefonen/sms så jeg ser ikke noen grunn til at jeg skal gå rundt å tro at han bruker meg...noe mer enn jeg bruker han i så fall. Bare at jeg er jente og følelsesmenneske, han er mann og kjører på....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Jeg synes du skal slutte å være desperat og kutte ut hele fyren. En som ikke en gang ser deg som menneske, men kun måte å oppnå orgasme på, er ingenting å samle på. Det er ikke vanlig at folk BARE har sex uten å se tv, spise eller gjøre andre ting ellers.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg skjønner litt hvordan du tenker tror jeg, jeg har gjort noe lignende men til dags dato har det aldri kommet noe godt ut av det. Jeg tenkte også at jeg ikke ville binde meg men så er det nå en gang slik at etterhvert så begynner men nesten ubevist å drømme om noe annet.. For liker man typen nok til å ha sex med han mange ganger, så er det jo noe ved han som tiltrekker..og kanskje ikke bare det fysiske tenker jeg. Hvis det hadde vært meg nå, hadde jeg droppa det men det er fordi jeg ikke klarer å skille helt på det der med sex/følelser.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 JEg vet det blir fryktelig vanskelig. Men jeg råder deg til å droppe fyren. Du kommer bare til å bli såret. Synes dessuten mld han skrev til deg om scrabble var rett og slett stygg, og tyder på en drittsekk i mangel av bedre ord. Hvis det er bare sex du vil ha likevel så finn deg en annen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Kutt han ut før du blir veldig såret. Han gjør jo ikke noe galt for han er ærlig med hvor han står. Men du vet du begynner å få følelser for han og da er det for deg ikke bare sex.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Du blir brukt, hold det unna ham. Har du ikke tid til et forhold har du ikke tid til en Knulle-kompis. Blir bare problemer av slike ting. Ender nesten betandig med at dama får følelser, mens mannen bare ser på deg som en knulledukke. Du vil vel ikke være en knulledukke, for det er faktisk det du er. Er skikkelig stykt sakt av meg, men menn er veldig enkle sånn. Desverre.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 HI Uffda...ja dette blir vanskelig. Sex'en var jo bra, men jeg skjønner jo at det sannsynligvis ikke blir noe mer. Enten får jeg skru av følelser og bare bruke fyren jeg også. Til min egen tilfredsstillelse. Eller så må jeg bare kutte han ut. Tenker jeg dropper videre sms jeg og ser hva han gjør...om han kommer etter eller ikke. Gjør han det, så blir det i hvert fall sex. Gjør han ikke så får det heller være. Tror nok det kan være en sånn jenteting det å føle, tror nok det også har med at jeg så veldig gjerne skulle hatt en som hadde litt lyst på meg og også lyst til å bli kjent med meg som menneske. Selv om det ikke blir noe mer, så i hvert fall at det er noe der mens det holder på....
Tigerpote Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Jeg er i grunnen i en lignende situasjon. Han liker meg da, men vi kan ikke være sammen av mange grunner Det er kjempevanskelig, fordi jeg er forelsket i ham. Så har igrunnen ingen råd, ville bare si at vi er omtrent i samme båt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 HI Uffda...ja dette blir vanskelig. Sex'en var jo bra, men jeg skjønner jo at det sannsynligvis ikke blir noe mer. Enten får jeg skru av følelser og bare bruke fyren jeg også. Til min egen tilfredsstillelse. Eller så må jeg bare kutte han ut. Tenker jeg dropper videre sms jeg og ser hva han gjør...om han kommer etter eller ikke. Gjør han det, så blir det i hvert fall sex. Gjør han ikke så får det heller være. Tror nok det kan være en sånn jenteting det å føle, tror nok det også har med at jeg så veldig gjerne skulle hatt en som hadde litt lyst på meg og også lyst til å bli kjent med meg som menneske. Selv om det ikke blir noe mer, så i hvert fall at det er noe der mens det holder på.... nei, det er ikke bare jenter som føler. Men svært mange menn mener at alenemødre (noe jeg regner med du er siden du henger på DiB) er kun til å knulles, ingenting annet. Og behandler damene de har sex med svært dårlig og respektløst (a la svaret hans om Scrabble). Jeg hadde en FF i et års tid, noe som ikke funket til slutt, men vi så da på film, dro på hytteturer en gang i blant og andre ting, ikke BARE hadde samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå