Gå til innhold

Ultralyd igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal vi på ny UL (får ekstra kontroller pga lave sf-mål og fordi førstemann sluttet å vokse på slutten og det var lite fostervann).

Tror nok at denne babyen blir større, og at alt er under kontroll, men deilig å få en ekstra sjekk nå på slutten! Er 38+2 idag. Med førstemann var det i disse dager at babyen sluttet å vokse, og fødselen ble i gangsatt, så er litt spent denne gangen :)

Nå har jeg masse kynnere, og jeg lurer på om jeg er moden og snart kommer i gang med fødsel siden kynnerene er regelmessige i perioder, for så å stoppe opp en stund, osv.. (er vel det som er maserier...:)

Dessuten så kjenner jeg ikke liv like godt som før (men det er vel normalt da det blir mindre plass å bevege seg på), men kjenner han hver dag så vet jo at det er liv så er ikke bekymret sånn sett.. Hadde gjerne vært det hvis iikke jeg visste jeg skulle få UL..

jaja, skal nå pakke fødebagen idag tenker jeg :) Forrige gang ble jeg jo satt i gang med en gang, så mannen måtte pakke siste rest, og det hele kom litt uforberedt på oss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til:):)

Skrevet

Masse lykke til herfra også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...