Milla-Mamma til 3 Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hei Eg Har hatt to friske sv.skap og har ein gutt på 6 år og ei jente på 1år. Eg hadde 3SA og 1MA før gutten og 1MA før jenten. No er eg gravid igjen, og har spottet til og fra siden uke 6. Har vært på to ul, og der slo hjertet til den lille. Eg bekymrer meg jo ihjel for at dette er en begynnende seinabort, eller om det er noko galt med meg Eg har vært litt plaget med soppinfeksjob, så røver å tenke at kanskje den lager såre slimhinner? Andremed erfaring eller kloke ord?
alfa-helix Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Har ingen kloke ord; berre trøstande klemmar. Veit av erfaring kor fælt det er å blø når man går gravid: men i dei fleste tilfella går det jo bra likevel. Lykke til!
Vilje:) Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Hei Jeg hadde noen småblødninger rundt samme uke, men jeg går på blodfortynnende, og det er mest sannsynlig grunnen. Jeg har fått bekreftet at alt er bra. Skjønner godt at du er bekymra. Jeg har ikke lang erfaring med dette, men det er jo veldig vanlig å blø litt. Jeg har hatt 4 SAer rundt uke 6 og det kan sammenliknes med mens, så vet ikke så mye mer. Håper det går bra med deg og at du snart får beroligende svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå