Gå til innhold

Lett og romslig vogn til høst-vinterbaby

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Hei!

Venter en oktoberbaby og prøver å orientere meg i barnevognlandskapet - det kunne jo vært skrevet bøker om emnet! ;)

Emmaljunga City Cross har alt jeg vil ha (4 hjul, svingbare låsbare forhjul, lav vekt, konverterbar til sportsvogn, god å kjøre på "byføre") - unntatt stor og romslig bag. Har noen forslag til alternative vogner med større bag?

Erfaring med City Cross (med bag) som vintervogn? Blir det lite plass til babyen når alt av klær og pledd er på? Det er tradisjon for store babyer i familien, så må belage meg på en skikkelig plugg også..

Veldig takknemlig for hjelp! :)

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

city crossen har ikke svingbare forhjul??

btw, skal ha den vogna selv når jeg får barn ;)

nydelig vogn.

Oisann, der ser jeg jeg har blingsa! Takk! Ja, det virker som en helt nydelig vogn.. min eneste skepsis er om det blir nok plass i bagen (selv om hjula er faste)... :)

Husk at ungen er ganske liten de første månedene når du får den i oktober:-) Hadde nok vært viktigere med en stor bag om ungen var født i juni, og var større når den skulle ligge i vinterpose:-)

Husk at ungen er ganske liten de første månedene når du får den i oktober:-) Hadde nok vært viktigere med en stor bag om ungen var født i juni, og var større når den skulle ligge i vinterpose:-)

Enig :)

Har jo svart deg på dette før shanti, du kommer fint til å kunne bruke bagen frem til våren!

Citybagen er ikke så bitte liten den, den er 75cm og Edge bagen som alle skal ha til å være såååå mye større er faktisk bare 79cm, de fire cm hadde jeg glatt droppa for å få en myyyye lettere og bedre vogn, altså citycross. Er foresten nitro city som har svingbare og låsbare fremhjul, den er foruten understellet helt lik citycross.

Skal du ha større bag enn dette må du over på annen type vogn tfk twist og easywalker har ganske stor bag, men det er jo tre hjulinger med sittedel som ikke er vendbar. Men lette og gode å trille er de jo.

Her er en oversikt over vognbag str:

http://shoppemamma.com/2010/08/hvor-stor-er-bagen-pa/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...