hurra1234 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Au! Skjedd tre ganger idag. Akkurat som om noe klikker eller går feil på en måte. Blir helt umulig og veldig vondt å stå på det ene beinet. Så,etter litt tid og litt åming fra min side går det plutselig over igjen. 21 uker idag. Litt bekymra for den videre utviklingen. Begynner å skjønne hvilke positurer jeg ikke skal innta for å utløse det. Men huff altså! Noen råd? Hadde kun antydning til vondt samme sted i forrige svangerskap.
frøken K Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Det er bekkenløsning! Jeg har også hatt antydning til slike smerter, og på meg ble det utløst i påsken! Gjør det klin umulig for meg å bevege meg når det skjer. Er jevnlig hos kiropraktor, men det hjelper kun på ryggen synes jeg. Ble sykemeldt 100% i dag pga syke smerter som er like de du beskriver, og har desverre fått beskjed om at det "mest sannsynelig ikke blir noe bedre" før svangerskapet er over :/ Lykke til !
hurra1234 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Huffameg! Jeg ikke klikket så langt idag, men igår var det skikkelig ille. Måtte krabbe opp og ned trappa. Nå må jeg virkelig konsentrere meg for å ikke utløse dette her. Vanskelig for meg som er veldig bevegelig og myk i utgangspunktet. Håper jeg ikke blir sykemeldt som deg! tvitvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå