Gå til innhold

Tidlig ul imorgen....speeeeeen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også i morgen! Men har vært på en UL allerede i uke 7+1 er i morgen 11+0 - gleder meg til å se en baby denne gangen. Og håper at vår motgang denne gang er forbi (litt komplikasjoner etter prøverørs som gjør at jeg må følges opp litt ekstra med flere UL)

Krysser fingrene for deg også! Håper at du i morgen får se en sprell levende krabat og at alt står godt til!!!!

Jeg skal også i morgen! Men har vært på en UL allerede i uke 7+1 er i morgen 11+0 - gleder meg til å se en baby denne gangen. Og håper at vår motgang denne gang er forbi (litt komplikasjoner etter prøverørs som gjør at jeg må følges opp litt ekstra med flere UL)

Krysser fingrene for deg også! Håper at du i morgen får se en sprell levende krabat og at alt står godt til!!!!

å så spennende. Ja krysser fingrene for oss begge to da imorgen. Har heldigvis time tidlig så jeg slipper å vente hele dagen....tror jeg må legge meg nå så jeg slipper å tenke mer, hehe. Blir helt skrullete....

masse lykke til!!!

Annonse

Hvordan gikk det med deg solsikke78???? Spent på å høre og håper at det gikk bra!

Jeg var på UL i dag og fikk se en liten turner inni der 11+0. Gyn mente også at hu kunne se kjønnet, og jeg ble litt skuffet da hun sa det - for vil egentig ikke vite det...... Eggstokkene hadde ikke minket så mye hun hadde håpet , fremdeles store........ Morkaka hadde flyttet seg noe oppover på bakre vegg så det ser lovenes ut. Hun vil at jeg skal ta to uker til med sykemelding i alle fall - slik at jeg kommer meg litt mer ovenpå før jeg begynner på jobb igjen....... Er visst nok også ganske blek på lepper og negler som tyder på lite jern og skal gå på dobbel dose i en uke før jeg går ned til normaldose jern igjen.

Tutla: har du vært på ultralyd tidligere? Var det noe "galt" med morkaken da? :)

Jeg har vært på UL 7+1 siden dette er prøverørs. Da er det rutine med UL i uke 7/8. På denne UL oppdaget gynekologen at morkaka dekket hele indre mormunn og lå godt plantet på begge sider av mormunnen. Dette gir økt fare for blødninger, spesielt i 2 og 3 trim dersom ikke morkaka flytter seg. Heldigvis så det mye bedre ut i går og jeg kan senke skuldrene. Dersom morkaka ligger langt nede eller dekke mormunnen i slutten av svangerskapet blir det ks, noe jeg ikke har veldig lyst til.

Ellers så hadde jeg som jeg skrev ovenfor veldig store eggstokker på forrige UL, og det var i utgangspunktet dette som krevde ny kontroll nå.

Men det var også veldig gøy å få se en sprell levende baby som lå å turna i livmora mi :-) Har aldri fått oppleve å se det før, har bare vært på uke 7 så 18 UL.

Hei...beklager at jeg ikke har svart.....har ikke orket....det var dessverre ingen gode nyheter for meg, det var ingen foster der, bare rester etter morkake, så måtte til utskraping enda en gang :( Temmelig motløs nå....to MA på 5 mnd :( Så legger ting på is noen mnd så ser vi.

Så bra at alt var bra med deg da Tutla. ønsker deg og alle andre masse lykke til videre.

Takk for det....fælt å miste første gangen, men når det skjer enda en gang begynner man å lure på om noe er galt med en....Men de sa på sykehuset at det er større sjans for å lykkes enn å mislykkes neste gang, så får bare håpe, og kose meg med at jeg faktisk har verdens beste 3-åring så lenge :) Venter nok minst 3 mnd før vi prøver igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...