Gjest April barn <3 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Er så sliten og lei nå. Har termin på fredag men har begynt å miste håpet på at babyen kommer ut. Det startet mandag forrige uke med uregelmessige rier/sterke kynnere. Det samme på tirsdag og onsdag forrige uke trodde jeg at fødselen var igang. Fikk vonde regelmessige rier og dro inn på føden for en sjekk. Etter seks timer med rier så hadde jeg enda bare en cm åpning og riene stoppet. Var modningsrier. Har bare hatt vanlige kynnere siden da, helt til i åtte tiden imårrest. Da begynte kynnere å ta seg opp og jeg fikk vondt i korsryggen. Tenkte ikke så mye over dette og gjorde litt papirarbeid osv. I ettermiddag nådde smertene nye høyder og jeg måtte virkelig puste meg igjennom hver rie. Det ble vondt i rygg og mage, minte meg om forrige gang jeg gikk i fødsel. Riene varte i fire timer idag også var det bom stopp. Nå er jeg så fortvilet at jeg bare vil gråte!! Tror ikke babyen vil ut.
Vogndilla Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Uff så trasig, hold ut! Den kommer nok snart
*Sammy* Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Kjenner den følelsen der altså, har selv termin neste torsdag (19.04) Er 4 mann dette, og har aldri opplevd makan til svangerskap før.. Er på 4 uka nå med falske rier/ og tidvis rier hver dag og kveld. Har fra 2-4 timer i døgnet med regelmessige, er slitsomt, for det stopper jo opp... I tillegg har slimproppen gått ( over en periode på 2 uker) Jeg har hatt tegningsblødning 2 ganger og nå har jeg fått løs avføring, men er fortsatt gravid, er så demotiverende atte ... Ikke sover jeg mer en et par timer i strekk på natta heller, så er helt i slutten på hva jeg snart gidder her kjenner jeg. Meeeen er ikke stort annet å gjøre enn å vente, vente å vente.. Uansett ikke så lenge igjen, men dette gjør jeg aldri mer nei... Lykke til da , vi kan jo være drittlei nå på slutten i lag !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå