Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har gode Viking GoreTex sko, som hun går stødig i. Disse sprayes ukentlig for at de skal være vanntette på de våteste dagene.

Er det nødvendig med støvler nå enda da?`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på været og temp. Her så svetter gutten i de når det er 10+ og varmt. I tillegg er de ganske tunge, støvler er jo mye lettere å løpe rundt på. Tror kanskje jeg ville kjøpt støvler, kan være godt for føttene å bytte litt. :)

Skrevet

Skulle tro at du som jobber i bhg, visste at en bhg-unge på 16 mnd trenger støvler ;-)

Skrevet

Noen lette fine støvler er absolutt å foretrekke i søkkvått regnvær.

Skrevet

Hei.Gummistøvler er bra og ha.Vesla er 15 mnd og har god bruk for de når det regner.Så anbefaler og ha det:)

Skrevet

lillemann 15 måneder bruker bare støvler for utelek nå. og alltid gummibukse. søle og vann er populært!! og så er det enkelt å spyle rent.

3 gangen han brukte dem gikk han stødig...

Skrevet

Så selv om jeg jobber i bhg har jeg ikke lov til å spørre om råd og erfaringer fra andre foreldre?

Nei da kan jeg vel bare logge ut og takke for meg om jeg skal få høre det hver gang jeg spør om noe da (

Skrevet

Nei selvfølgelig kan du lure på ting du også! Men når du spør om ting som man tar som en selvfølge at en "barnehagetante" skal vite, som; "kan jeg sende ungen i bhg i morgen?" (husker du spurte om det en gang), og "trenger bhg-jenta mi gummistøvler?" .. da begynner man virkelig å lure om du er mildt tilbakestående eller noe sånt!

Dette er da ting som du burde kunne alt om !! Det er slike spm VI burde spørre DEG om, ikke omvent.. men den dårlig kunnskapen innenfor barn som du viser at du har her, håper jeg virkelig ikke at du jobber i vår bhg!

Skrevet

Det har ikke slått dere at Mariabee er en usikker førstegangsmor som synes det er fint å kunne diskutere med andre foreldre om hva de mener er best for sine barn?

Jeg jobber selv i barnehage og har selv vært der til tross for mange års erfaring. Det er ikke lett å alltid vite når man er førstegangsmor. Da synes jeg virkelig at Mariabee burde få lov til å spørre her inne om andre sine erfaringer og så videre. Skjønner ikke at noen lager spy av det!!!!!!!!

Skrevet

Nei selvfølgelig kan du lure på ting du også! Men når du spør om ting som man tar som en selvfølge at en "barnehagetante" skal vite, som; "kan jeg sende ungen i bhg i morgen?" (husker du spurte om det en gang), og "trenger bhg-jenta mi gummistøvler?" .. da begynner man virkelig å lure om du er mildt tilbakestående eller noe sånt!

Dette er da ting som du burde kunne alt om !! Det er slike spm VI burde spørre DEG om, ikke omvent.. men den dårlig kunnskapen innenfor barn som du viser at du har her, håper jeg virkelig ikke at du jobber i vår bhg!

Ja, kunnskap om støvelbruk er avgjørende for en ansatt i barnehage! Dette finnes det fasitsvar på, man kan ikke drive å synse her! Nå er det på tide at noen rydder opp i all denne uvitenheten rundt støvelbruk.

Not.

Spør i vei, Mariabee – de som er eksperter på andre ut fra tre spørsmål på et nettsted, er ikke verdt å bli lei seg for. Selv har jeg ingen mening om dette enda, da ungen min verken kan gå eller går i barnehage enda. :-)

Skrevet

Skjerp deg! Man kaller ikke folk tilbakestående fordi de lurer på noe om gummistøvler.

Skrevet

Imponerende at voksne mennesker finner seg gode nok til å rakke ned på andre medmødre, uavhengig av yrke, når man har spm vedr barna sine........

Spesielt imponerende er det at man finner seg god nok til å være nedlatende og smålig, men ikke voksen nok/tøff nok til å vise seg med nicket sitt........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...