Glow2011 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Etter 4 år, 4 graviditeter og 3 IVF forsøk, er vi nå så heldig å være foreldre til verdens søteste Ylva og Aksel som i dag er 10 uker Derfor ønsker jeg å gi bort den puregon pakken jeg har igjen. Vi er fornøyd med mirakelbarna våre, men skulle lysten på flere komme, blir det med å forsøke de 4 eggene vi har på frys på Hausken Så gi meg en lyd om jeg kan hjelpe en av dere som må betale medisinen selv, med 300 IE puregon. Ønsker alle masse lykke til med IVF prosessen, jeg vet hvor tøft det er å være ufrivillig barnløs og ikke vite om man noen gang lykkes!
TanteTroll Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Oj! Gratulerer så mye Husker du skrev du ble gravid, og at det ble tvillinger Hilsen tidligere Rugekassa (jeg har brukt puregon ved privatforsøkene, men skal nå ha nytt fryseforsøk før vi evt må bruke siste forsøk i 3-pk vi har kjøpt. Det er sikkert noen her som skal i ilden med ferskforsøk før meg. Så snilt at du gir bort )
piafranord Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Etter 4 år, 4 graviditeter og 3 IVF forsøk, er vi nå så heldig å være foreldre til verdens søteste Ylva og Aksel som i dag er 10 uker Derfor ønsker jeg å gi bort den puregon pakken jeg har igjen. Vi er fornøyd med mirakelbarna våre, men skulle lysten på flere komme, blir det med å forsøke de 4 eggene vi har på frys på Hausken Så gi meg en lyd om jeg kan hjelpe en av dere som må betale medisinen selv, med 300 IE puregon. Ønsker alle masse lykke til med IVF prosessen, jeg vet hvor tøft det er å være ufrivillig barnløs og ikke vite om man noen gang lykkes! Heisann Gratulere så mye med tvillinger ser at vi ikke skal gi opp Jeg vil gjerne ha den Startet på Puregon i dag skal på kontroll tirsdag neste uke og da må jeg sikkert ha mere
Mintursnart? Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Gratulerer så mye :0) Jeg vil også svært gjerne ha Puregonen :0) Men bor utenfor Stavanger, og trenger mere fra i morgen av....bruker 300 til dagen....Du bor vel ikke rundt omkring her ? :0)
Glow2011 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2012 Heisann Jeg bor dessverre i Bergen, så kan ikke hjelpe deg til i morgen. Masse lykke til med forsøket ditt!
Glow2011 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2012 Tusen takk! Vi har vært super heldige Krysser fingrene for at du endelig lykkes, du har jo vært her altfor lenge nå. Så unner deg at det er din tur på dette fryseforsøket. Ståpå-klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå