bittelille_persille Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jeg er nå i uke 32 og er så innmari varm hele tiden. Jeg har ikke feber og føler meg ikke syk, bare veldig, veldig varm. Og her i Trondheim har det ikke begynt å bli særlig varmt i været heller. Er det andre som har det sånn? Er varmen kommet for å bli, eller kan det være en periode? Tror jeg kommer til å bli gal når sommeren kommer om jeg skal være såå varm hele tiden!
Dyne&Pute Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Jeg og!! Går i bukse og bh her, og drikker mange flasker med ISKALDT vann hver dag.. Jeg er 34 uker, og har vel hatt det sånn noen uker nå.. Er vanligvis en frysepinn
Selja Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jeg er også varm, hele tiden! Til vanlig er jeg alltid kald på føttene og fryser lett, men nå står vinduet konstant åpent. Bor også i Trondheim, men tror kroppstemperaturen min har flyttet til Australia.. Mener å ha lest at det er helt normalt i svangerskapet å bli varm, så jeg gleder meg virkelig til å bli ferdig. Føler at jeg har kommet i overgangsalderen, ikke mot slutten av et svangerskap
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 kan jo være at du har mer blod i kroppen når du nå er gravid.... jeg er også veldig varm på beina og hender er i uke 33
mammaoganna Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Er også konstant varm og har vært det i noen uker!! Er 38+5 i dag. Blir godt å få tilbake kroppen sin snart
Lilje<3 Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 det er helt normalt. vi har fått en varmeovn i magen ;-) Har også lest at det kan bli enda "værre" når ungen er ute og man ammer. Så det er bare å lufte Jeg har sitti i singlet i 18 grader siden februar omtrent. Mens stakkars samboeren fryser beina av seg
Håpefull38 Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Er 32 uker i dag. Fryser vanligvis mye, og er stort sett kald på føttene hele tiden. Nå har jeg temperaturen 1.5-2 gr mindre i stua. Går i tillegg uten ullsokker(må av og til ta av meg sokkene), går nå i kortermede topper både inne og under ytterjakka. Sover med vinduet åpent. Dette skjer aldri på denne årstiden med 1-3 gr ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå