Gå til innhold

Jeg er så varm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 32 og er så innmari varm hele tiden. Jeg har ikke feber og føler meg ikke syk, bare veldig, veldig varm. Og her i Trondheim har det ikke begynt å bli særlig varmt i været heller.

Er det andre som har det sånn? Er varmen kommet for å bli, eller kan det være en periode? Tror jeg kommer til å bli gal når sommeren kommer om jeg skal være såå varm hele tiden!

Skrevet

Jeg og!! Går i bukse og bh her, og drikker mange flasker med ISKALDT vann hver dag.. Jeg er 34 uker, og har vel hatt det sånn noen uker nå.. Er vanligvis en frysepinn :)

Skrevet

Jeg er også varm, hele tiden!

Til vanlig er jeg alltid kald på føttene og fryser lett, men nå står vinduet konstant åpent. Bor også i Trondheim, men tror kroppstemperaturen min har flyttet til Australia..

Mener å ha lest at det er helt normalt i svangerskapet å bli varm, så jeg gleder meg virkelig til å bli ferdig. Føler at jeg har kommet i overgangsalderen, ikke mot slutten av et svangerskap :P

Skrevet

kan jo være at du har mer blod i kroppen når du nå er gravid.... jeg er også veldig varm på beina og hender er i uke 33

Skrevet

Er også konstant varm og har vært det i noen uker!! Er 38+5 i dag. Blir godt å få tilbake kroppen sin snart :)

Skrevet

det er helt normalt. vi har fått en varmeovn i magen ;-) Har også lest at det kan bli enda "værre" når ungen er ute og man ammer. Så det er bare å lufte :P Jeg har sitti i singlet i 18 grader siden februar omtrent. Mens stakkars samboeren fryser beina av seg :P

Skrevet

Er 32 uker i dag. Fryser vanligvis mye, og er stort sett kald på føttene hele tiden. Nå har jeg temperaturen 1.5-2 gr mindre i stua. Går i tillegg uten ullsokker(må av og til ta av meg sokkene), går nå i kortermede topper både inne og under ytterjakka. Sover med vinduet åpent. Dette skjer aldri på denne årstiden med 1-3 gr ute ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...