Gå til innhold

Hvor langt er jeg egentlig på vei?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg testet positivt i dag (CB digital 1-2 uker), men nå blir jeg ikke klok av hvor langt jeg er på vei. Alle terminkalkulatorene sier forskjellig...

Første dag i siste mens var 10. Mars, men jeg hadde ikke EL før den 29 mars. Føler da det blir feil å regne fra 10. Mars, altså å si at jeg nå er 4+2 uker på vei, når jeg vet at embryoet ikke er mer enn 1+5 uke gammelt.

Sykehuset sier at de regner i fra første dag i siste mens uansett.....

Jeg blir litt forvirret jeg!

Og forresten, er det normalt å blir ekstremt distrè så tidlig i svangerskapet? :P

Fortsetter under...

Hei! Jeg testet positivt i dag (CB digital 1-2 uker), men nå blir jeg ikke klok av hvor langt jeg er på vei. Alle terminkalkulatorene sier forskjellig...

Første dag i siste mens var 10. Mars, men jeg hadde ikke EL før den 29 mars. Føler da det blir feil å regne fra 10. Mars, altså å si at jeg nå er 4+2 uker på vei, når jeg vet at embryoet ikke er mer enn 1+5 uke gammelt.

Sykehuset sier at de regner i fra første dag i siste mens uansett.....

Jeg blir litt forvirret jeg!

Og forresten, er det normalt å blir ekstremt distrè så tidlig i svangerskapet? :P

Du regner fra første dag i siste mens ja.

Det er slik man alltid regner.

Du får en klar oversikt når du er til ul.

Jeg ble satt 5 dager tilbake (var 7 ifølge menstermin,) da legen målte fosteret og sa jeg bare var 6+2 . Men jeg regner fortsatt etter menstermin, så venter jeg til senere ul, og får skikkelig oversikt over når termin er og hvor langt jeg er på vei=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...