PrincessConzuela Skrevet 10. april 2012 #1 Del Skrevet 10. april 2012 Hei! Jeg testet positivt i dag (CB digital 1-2 uker), men nå blir jeg ikke klok av hvor langt jeg er på vei. Alle terminkalkulatorene sier forskjellig... Første dag i siste mens var 10. Mars, men jeg hadde ikke EL før den 29 mars. Føler da det blir feil å regne fra 10. Mars, altså å si at jeg nå er 4+2 uker på vei, når jeg vet at embryoet ikke er mer enn 1+5 uke gammelt. Sykehuset sier at de regner i fra første dag i siste mens uansett..... Jeg blir litt forvirret jeg! Og forresten, er det normalt å blir ekstremt distrè så tidlig i svangerskapet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143926397-hvor-langt-er-jeg-egentlig-p%C3%A5-vei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 11. april 2012 #2 Del Skrevet 11. april 2012 Hei! Jeg testet positivt i dag (CB digital 1-2 uker), men nå blir jeg ikke klok av hvor langt jeg er på vei. Alle terminkalkulatorene sier forskjellig... Første dag i siste mens var 10. Mars, men jeg hadde ikke EL før den 29 mars. Føler da det blir feil å regne fra 10. Mars, altså å si at jeg nå er 4+2 uker på vei, når jeg vet at embryoet ikke er mer enn 1+5 uke gammelt. Sykehuset sier at de regner i fra første dag i siste mens uansett..... Jeg blir litt forvirret jeg! Og forresten, er det normalt å blir ekstremt distrè så tidlig i svangerskapet? Du regner fra første dag i siste mens ja. Det er slik man alltid regner. Du får en klar oversikt når du er til ul. Jeg ble satt 5 dager tilbake (var 7 ifølge menstermin,) da legen målte fosteret og sa jeg bare var 6+2 . Men jeg regner fortsatt etter menstermin, så venter jeg til senere ul, og får skikkelig oversikt over når termin er og hvor langt jeg er på vei=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143926397-hvor-langt-er-jeg-egentlig-p%C3%A5-vei/#findComment-144147675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå