Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så spent på opptiningen, da jeg har bare 1 egg på frys. men har gått bra de andre gangene da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har berre 1 på frys eg og så e jo sjanse spill men stole på dette egget eg:)

Skrevet

Eg komme til å dø av venting i måren:/ Hehe

Skrevet

Lykke til alle torsdagsdamer :) Krysser fingrene for at alt går bra både med opptining og innsett.

Skrevet

Da ble egget mitt tint opp å skal settes inn halv 11 i måren tidlig:) alle mine 3 egg har overlevd:) først et ferskt, et frys å nå et nytt frys:) så stolt av mine små:) slimhinnen må vel være øve 15mm nå:) en uke siden den var 10mm:) alt e på topp:D

Skrevet

nei, da blir det ikke insett på meg imårra :-(

Skrevet

Tinte ikke egge? :(

Skrevet

nei gjore ikke det gitt......:-(

Skrevet

Takk, Lise456 :) Det går greit, egentlig.. Venter på nytt opplegg i posten, håper det kommer i morgen, viss ikke ringer jeg og purrer ;) Lenge leve tålmodigheten!! Hahaha! :P

åh nei, Snuppo!!! Skjønner skuffelsen...! Stor klem til deg! <3

Masse lykke til alle dere andre!! Må gullegga deres vokse seg store og fiiine i en 8-9 månederstid i mamma sin mage :)

Skrevet

Da er eggløsningssprøyten satt og det er bare å vente til fredag morgen. Håper så inderlig at det er minst to egg i folliklene mine.

Skrevet

Snuppo , det var jo trist å lese ;(

Stor klem

Skrevet

Da er eggløsningssprøyten satt og det er bare å vente til fredag morgen. Håper så inderlig at det er minst to egg i folliklene mine.

Lykke til i morgen mayflower!

Håper det går like bra for deg som det gjorde for meg idag.. var ferdig med uttak allerede før jeg skulle vært inne, så fikk ikke tid til å tenke over noe igrunn. hadde knapt fått på sykehusskjorta før de kom med veneflon, så ble jeg sendt på toalettet, og når jeg kom derifra så venta de i gangen og vips var det over.. ble litt susete i hodet av dopen, men bortsett fra det så er det verre å ta blodprøve enn å hente ut egg!

ble bare to egg, men håper ihvertfall ett av de er gullegget :o)

hadde massevis av poser, men nesten alle var tomme selv om de var store og de hadde tro på de :(

Skrevet

Så bra at det gikk bra i dag limsevimse, nå prøverprøver :) Nå krysser vi fingrene for at eggene dine blir befruktet, og at det blir innsett på lørdag for deg. Lykke til!

Jeg også håper at det går like bra for meg. Jeg gleder meg til i morgen. Det blir så spennende å se om det er noen egg der. Håper så inderlig at det minst ett egg der, slik at ikke alle medisinene var forgjeves.

Skulle ønske det var slik at de så selve eggene på UL, og ikke bare posene. Da hadde man visst mer hva man kom til.

Lurer på om jeg får sove i det hele tatt i natt. Bra jeg har time tidlig på dagen slik at jeg slipper å vente i en evighet og gå og tenke på det hele dagen.

Hvordan går det med dere andre damer da, som har hatt innsett?

Skrevet

Da har jeg vært på uttak. Hadde tre follikler, to som de hadde sett tidligere, og en liten til på høyre side. Den var nok litt i minste laget så legen hadde ikke særlig tro på den, men hun tømte den allikevel i tilfellet det skulle være et egg der.

De fant kun ett egg, i follikkelen på venstre side. Men jeg er veldig fornøyd med at de fant egg i det hele tatt, så jeg klager ikke, selv om man kunne ønske seg flere.

Nå venter jeg bare på telefon fra sykehuset. De skal ringe mellom 9-10 i morgen tidlig. Nå krysser jeg fingrene for at egget blir befruktet og utvikler seg godt over helgen slik at vi kan ha innsett på mandag.

Forbereder meg på at det ikke vil bli befruktet slik at jeg ikke skal knekke helt sammen i morgen om det ikke . Men jeg tar ingen sorger på forskudd. Lenge leve håpet!

prøverprøver, hvordan har det gått med eggene dine?

Skrevet

Da har jeg vært på uttak. Hadde tre follikler, to som de hadde sett tidligere, og en liten til på høyre side. Den var nok litt i minste laget så legen hadde ikke særlig tro på den, men hun tømte den allikevel i tilfellet det skulle være et egg der.

De fant kun ett egg, i follikkelen på venstre side. Men jeg er veldig fornøyd med at de fant egg i det hele tatt, så jeg klager ikke, selv om man kunne ønske seg flere.

Nå venter jeg bare på telefon fra sykehuset. De skal ringe mellom 9-10 i morgen tidlig. Nå krysser jeg fingrene for at egget blir befruktet og utvikler seg godt over helgen slik at vi kan ha innsett på mandag.

Forbereder meg på at det ikke vil bli befruktet slik at jeg ikke skal knekke helt sammen i morgen om det ikke . Men jeg tar ingen sorger på forskudd. Lenge leve håpet!

Ville bare ønske deg lykke til og krysse fingrene sammen med deg, vet hvor nervepirrende det er å vente på telefon om det er befruktet eller ikke:)

Skrevet

godt å høre at de fant egg hos deg og mayflower! :o)

eggene mine hadde det visst supert og var i full vigør, så skal ringe tilbake kl 0900 i morgen tidlig for å sjekke at ikke noe har gått galt iløpet av natten, så blir det innsetting i morgen 1130.. begynner å bli nervøs for hele greiene jeg nå :P

skulle egentlig jobbet på hjemmekontor idag, men er begynt å merke stressnivået såpass at jeg har vasket hus istedenfor.

Skrevet

Lykke til prøveprøver!

Vi satser på at gulleggene kommer på rekke for oss alle her nå. Tenker masse på deg imorgen. :)

Tenker på deg snuppo, neste gang så.

Resten av torsdagsklubben da, gikk det bra med dere i går? Jeg ruger alt jeg kan på gullegget mitt.

God helg alle!

Skrevet

Masse lykke til i morgen prøverprøver. Jeg krysser fingrene for at de fortsetter å holde koken til i morgen, og at det du ikke bruker blir fryst. Godt å høre at de lever :)

Jeg har nå tatt første pille med Lutinus, artige greier må jeg si :)

I dette prøverørgreiene er det så mange tidspunkter å forholde seg til. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten alarmer på mobilen. Jeg har lagt inn alle tidspunkter for spray, sprøyter og nå piller :)

Jeg har ikke mulighet til å klare å huske å ta alt til riktig tid så godt jeg får hjelp.

Skrevet

Masse lykke til i morgen prøverprøver. Jeg krysser fingrene for at de fortsetter å holde koken til i morgen, og at det du ikke bruker blir fryst. Godt å høre at de lever :)

Jeg har nå tatt første pille med Lutinus, artige greier må jeg si :)

I dette prøverørgreiene er det så mange tidspunkter å forholde seg til. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten alarmer på mobilen. Jeg har lagt inn alle tidspunkter for spray, sprøyter og nå piller :)

Jeg har ikke mulighet til å klare å huske å ta alt til riktig tid så godt jeg får hjelp.

mobilen var det som reddet meg og.. i tillegg til at gubben er veldig flink til å mase og sjekke at jeg faktisk hadde husket.. spesielt sprayen kl 12 og 17 slet jeg veldig med å få tatt til riktig tid.. lutinus har jeg ikke testet, jeg fikk crinone. de på riksen sa at det ville bli 14 dager med truseinnlegg pga den, men foreløpig så er det mye mindre "kliss" enn det var siste uken nå før uttak, for da måtte jeg gå med bind for ellers hadde jeg utflod gjennom alt inkl bukse etter en halvtimes tid.. gleder meg til å få satt inn i morgen, håper bare alt går bra, selv om jeg har begynt å grue meg sinnsykt.. jeg er sånn at jeg blir livredd for at ting skal gå bra, for da starter en ukjent periode av livet, og alle endringer er dritskumle!

men jeg vil jo ha unge og.. selv om jeg syns hele konseptet nå er kjempeskummelt så vil jeg jo...... men nå skal jeg finne senga, magen er ikke helt fornøyd med at jeg gikk amok med støvsuger og vaskebøtte isted kjenner jeg.. så den store planen min om å gå på jobb i morgen og søndag tror jeg at jeg dropper..

Skrevet

Da blir det ikke noe innsett på meg på mandag.

Mitt lille egg ble ikke befruktet (ICSI).

Er kjempelei meg har grått i en time. Men nå smiler jeg litt igjen selv med tårer i øynene. Blir ny runde etter sommeren, og da får vi håpe at jeg får høyere doser på sprøytene og produserer flere egg slik at sjansene blir større.

Vi har bestemt oss for å fortsette å prøve på den vanlige måten i ventetiden, for det kan jo hende vi er heldige.

Lykke til i dag prøverprøver, jeg tenker på deg

:D

Skrevet

Er kjempelei meg har grått i en time. Men nå smiler jeg litt igjen selv med tårer i øynene. Blir ny runde etter sommeren, og da får vi håpe at jeg får høyere doser på sprøytene og produserer flere egg slik at sjansene blir større.

Vi har bestemt oss for å fortsette å prøve på den vanlige måten i ventetiden, for det kan jo hende vi er heldige.

:( så trist da mayflower! Håper prosessen likevel kan ha startet noe i systemet slik at det kanskje kan fungere på egen hånd, evt at dere lykkes neste gang! ene egget (embryo?) hadde ikke overlevd natta, men det ble innsett på meg i dag likevel.. de var veldig i tvil plutselig, siden de mente jeg var overstimulert.. har ikke hørt et ord om det tidligere, bare at alt har sett bra ut, så sier de plutselig idag at vi må være forsiktige, og jeg får ikke være særlig i aktivitet bortsett fra å rusle stille og fredelig rundt pga overstimulasjon og altfor store eggstokker...

har jo reagert litt på at smertene i eggstokkene har økt det siste døgnet, og det gjør vondt å ha jeans på, men... vi satser på at det var gullegget som jeg fikk satt inn og at alt går bra.. fikk ikke vite noe om deling, men spurte ikke heller.. hadde igrunn nok med meg selv etter at jeg fikk vite at det ene egget ikke hadde overlevd.. den beskjeden var tøffere enn jeg trodde, så gråt ganske mye før vi dro innover :(

Skrevet

:( så trist da mayflower! Håper prosessen likevel kan ha startet noe i systemet slik at det kanskje kan fungere på egen hånd, evt at dere lykkes neste gang! ene egget (embryo?) hadde ikke overlevd natta, men det ble innsett på meg i dag likevel.. de var veldig i tvil plutselig, siden de mente jeg var overstimulert.. har ikke hørt et ord om det tidligere, bare at alt har sett bra ut, så sier de plutselig idag at vi må være forsiktige, og jeg får ikke være særlig i aktivitet bortsett fra å rusle stille og fredelig rundt pga overstimulasjon og altfor store eggstokker...

har jo reagert litt på at smertene i eggstokkene har økt det siste døgnet, og det gjør vondt å ha jeans på, men... vi satser på at det var gullegget som jeg fikk satt inn og at alt går bra.. fikk ikke vite noe om deling, men spurte ikke heller.. hadde igrunn nok med meg selv etter at jeg fikk vite at det ene egget ikke hadde overlevd.. den beskjeden var tøffere enn jeg trodde, så gråt ganske mye før vi dro innover :(

Det var dumt at det ene egget ikke overlevde, men ett egg skal jo i grunnen være nok. Men skjønner at du ble trist over beskjeden. Men nå får du ta vare på deg selv og følge legens råd om å holde deg i ro. Nå blir det spennende å se hva som blir resultatet om et par ukers tid. Masse lykke til :)

Skrevet

Heisann:) hvordan går de med dere:)? Rugedag 6 er ferdig nå for min del:) har ikke kjent noe før i dag då har de vert litt rar følelse i hoften på innsiden:/ å frokosten ville ikke bli i magen i dag:/ (diare) luft har eg nok slitt med i noen dager nå:/ men m

Skrevet

Heisann:) hvordan går de med dere:)? Rugedag 6 er ferdig nå for min del:) har ikke kjent noe før i dag då har de vert litt rar følelse i hoften på innsiden:/ å frokosten ville ikke bli i magen i dag:/ (diare) luft har eg nok slitt med i noen dager nå:/ men må si at de ler me nesten berre av me som vett at medisinene e den skyldige:) Hehe. Off for en humor gitt:/ håper de går bra med dere andre som kom dere vel igjennom uke 17:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...