cici83 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 og har det helt jævlig,,, kvalm, stiv, anspent og vondt i hode .. er i uke 31+ 3... vet ikke hva jeg skal gjøre av meg.. spiser litt men lite og får i meg litt veske men ikke mye.. er det noe jeg kan gjøre og er det farlig for baby?
Blabb00 Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Ta paracet og hold febern nede. Sørg for å få i deg hovedsaklig væske, om ikke mat frister.. Men press deg selv litt.
cici83 Skrevet 10. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2012 men er det kke son at jeg kun kan ta 2 paracet om dagen ?
thessi og lillemor Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Jeg har hatt influensa siden lørdag og nå har jeg jammen fått bihulebetennelse også (Er 33+ 2) Helt pyton. Feberen har i alle fall roet seg litt, men er fortsatt veldig dårlig. Ble fraktet til legen i dag og fikk pencilin mot bihulebetennelsen. Jeg har fått beskjed om at jeg kan ta vanlig dose Paracet, altså 2x 500mg 3 ganger i døgnet. Håper dette går over snart. God bedring til deg!
cici83 Skrevet 10. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2012 å takk for svar.. spydd litt også nå, synes veldig synd på meg selv, svimmel og ser ikke klart:( god bedring til deg også håper det går fort over for oss begge..
thessi og lillemor Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Takk, har hatt en forferdelig natt og synes veldig synd på meg selv også :-( Kjempevondt i ansiktet/hodet og har nesten ikke sovet.. Håper du er bedre i dag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå