Musemorbr / Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Etter mmr'en har han noen prikker i fjeset. Det kommer en ny om dagen, sånn ca, i takt med at en gammel forsvinner. Han har maks 2 prikker om gangen og kun i ansiktet. Har hørt at barn med prikker kan nektes å fly. Vi bør kanskje ta en tur til legen for å få legeerklæring på at han ikke er syk? Eller bør det holde med å vise vaksinasjonsboka og bare fortelle hva det er? Kom ikke igjennom til lege i dag nemlig, og er redd vi ikke rekker få time før vi må dra.
Musemorbr / Skrevet 10. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2012 Usj.. Ikke fortell meg det jeg vet da vel. Jeg må vel få tak i en eller annen lege i morgen. Stress og ork.
Blabb00 Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Jeg jobber på legekontor selv, og vet om flere som har fått flynekt ved prikker.. Kjipt, men sant :/
Musemorbr / Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Ha ha dekkstift fristet nesten. Men den vil nok vises veldig mot bleik barnehud, så kanskje det må bli en spraytan også. Neida, vi får tak i vår eller en eller annen lege i morgen, så det ordner seg nok. Hadde vært fælt med flynekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå