Gå til innhold

Hemorider - jippi !!! NOT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj....så oppdaget jeg det jeg hadde håpet jeg skulle slippe i dette svangerskapet, nemlig hemorider...Syns det er ekkelt og vondt. Men, takk og lov, jeg hadde salve i skapet fra forrige gang, så da har jeg prøvd å foregripe begivenheten...for å si det sånn...Andre som er plaget med hemorider ? Eventuelle gode tips for å holde disse i sjakk, bli kvitt osv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig æsj...har ikke sluppet unna disse jeg heller!

Jeg fikk det ved forrige svangerskap og ikke blitt kvitt de, så regner jeg med noen nye den runden her.

Smører og tar stikkpiller når det gjør vondt- ellers tror jeg det ikke er så mye å få gjort- uten operasjon da ;-)

Skrevet

jeg fikk en stor en, en uke før fødselen. fikk en krem på barsel jeg brukte flittig i en ukes tid, og nå er den vekk!! :)

Skrevet

Gah... Har hatt en bittelitten en i flere år, og den har ikke plaga meg større, men har nå oppdaget at det har kommet mer til. Ukult, er LITT skeptisk til ossen denna rompa kommer til å se ut når nurket er presset ut! Hehehe.... :P

Skrevet

Har alltid lurt på de hemmoridene..... Har jeg det eller ikke?? Er neimen ikke sikker. Vet jordmor om det? Hva er det egentlig? Har aldri hatt no vondt når jeg må på do, men en gang innimellom klør det der bak......... øøøø....sikkert dumt detta ;-)

Dere som har det - hvordan arter det seg?

Har som sagt hørt om dem, og vil ikke ha dem sjøl.....utifra det jeg har hørt..... :-P

Skrevet

Mine er som en myk "utposning" rundt/i rompehullet... Er heldigvis ikke svære greiene... :P Vanskelig å forklare... Et rompehull er jo bare et lite snurpet hull vanligvis, men om du har hemoroider så kjenner du noe mer der. Kjenn etter når du har vasket deg i dusjen eller slikt... Eller så kan du se i et speil? :)

Skrevet

Kjenner til det marerittet der ja! Har skiti blod i 6 mnd nå.... Grusomt å være så forstoppet, men Lactulose kan jeg bare ta hvis jeg skal være inne i huset... Blir jo så full av gass! Jommen føler man seg delikat når man er gravid, eller hva??? :) :)

Skrevet

Kjenner til det marerittet der ja! Har skiti blod i 6 mnd nå.... Grusomt å være så forstoppet, men Lactulose kan jeg bare ta hvis jeg skal være inne i huset... Blir jo så full av gass! Jommen føler man seg delikat når man er gravid, eller hva??? :) :)

Du Må bare prøve linfrø og Biola!! Det funker kjempebra!!

Tre spiseskjeer linfrø i et glass, fyll på med litt vann og la det stå på benken et par timer så det sveller og blir slimete. Etterfyll med Biola og drikk. Det redda meg! :) OG du slipper gassen! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...