Gå til innhold

- hvor mange dager igjen? Tirsdag 10 April -

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så koslig å kunne skrive på nedtelling sammen. =)

jeg er nå en uke på overtid og var på kontroll og blr strippet i dag så slimproppen har nå kommet. yay. men enda en stund igjen trudde de. ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35

Skrevet

56 :) Den med flest dager igjen hittil i dag ;)

Skrevet

26 dager igjen,gleeeder meg :-)

Skrevet

syns det er så koslig å kunne skrive på nedtelling sammen. =)

jeg er nå en uke på overtid og var på kontroll og blr strippet i dag så slimproppen har nå kommet. yay. men enda en stund igjen trudde de. ha en fin dag alle sammen.

Ca tre uker, altså i uke 39 - rimelig sikkert siden vi blir satt igang da :-)

Skrevet

29 i dag, da det er eksakt 4 uker til termin i morgen :)

Skrevet

56 :) Den med flest dager igjen hittil i dag ;)

57 :) Slo deg ;)

Skrevet

31 dager. Faktisk bare 1mnd igjen til termin,i morgen :o

*stress*

Skrevet

Svarer her også jeg da :-) 1 dag igjen, er på sykehuset nå, ks i morgen tidlig. Ser ut som jeg har en begynnende svangerskapsforgiftning også, ødem, 180/130 i trykk og +2 i urin, den som var helt fin på fredag. Så fort kan det gå. Jaja, er jo på den beste plassen under omstendighetene og ut skal han jo uansett nå da :-)

Skrevet

Svarer her også jeg da :-) 1 dag igjen, er på sykehuset nå, ks i morgen tidlig. Ser ut som jeg har en begynnende svangerskapsforgiftning også, ødem, 180/130 i trykk og +2 i urin, den som var helt fin på fredag. Så fort kan det gå. Jaja, er jo på den beste plassen under omstendighetene og ut skal han jo uansett nå da :-)

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...