Gå til innhold

Seteleie uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han kan snu seg flere ganger ennå vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke i uke 32-ish de kan feste seg da? Jeg tror det :-) Er i uke 29 nå og de sier han fortsatt har god plass til å tumle rundt!

Skrevet

Ja det vil jeg tro :) Her bryr de seg ikke om leie før rundt uke 37. Da begynner de å vurdere hva man gjør ved en evt setefødsel.

Skrevet

Mini her snudde seg i uke 37 han. Og jeg er fjerdegangs, så hode fester seg ikke , er bare på førstegangs det gjør det, sjelden at andre, tredjegangs osv fester hodet før fødselen er i gang!

Skrevet

Jeg er i uke 34+2 og snuppa her sitter.. Har nettopp fått vite det ved en kontroll på sykehuset (fikk UL). Både lege og jm har sagt hun lå med hodet ned fra uke 29. Vet ikke om hun har snudd seg eller om hun aldri har lagt med hodet ned.. Hvis hun ikke snur seg selv, noe hun mest sannsynlig gjør, vil de prøve å snu henne i uke 37. Er 2 gangs så det skal være mulig å føde vaginalt selv om hun kommer i sete. Håper hun snur seg da! Det er ei veldig aktiv jente, så jeg holder håpet oppe;)

Skrevet

shnuppa mi ligger med setet ned. er i uke 36 i dag, å skal til jm og lege i morgen. får da skl de prøve å snu henne.. :S :)

Skrevet

Er det vanlig at de prøver å snu de som ligger i seteleie? Sjekker de ikke om man er i stand til å føde i seteleie først?

Jeg ville mye heller ha trykket ut babyen med rompa først enn at de prøver å snu. Det er visstnok ikke spesielt behagelig og ofte snur jo babyen seg tilbake uansett.

Skrevet

Ikke bekymre deg for tidlig. Jeg hadde småen i tverrleie frem til u 38, var kjempebekymret for vending og keisersnitt og det hele, men da jeg skulle inn på vending så hadde han lagt seg rett vei og etter det var han festet :) så babyen din har god tid på å snu seg :) ikke bekymre deg så mye unødvendig som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...