Gå til innhold

Vekt

Håper(2sa+1gutt07+3sa)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sikkert mye om det her fra før, men orker ikke lete!

Har dere lagt på dere og evnt hvor mye? uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3kg..6+5... Skylder på påska

Skrevet

Tørr ikke veie meg :( Men sikkert 2-3 kg og jeg er 5+3. Føler magen står på spreng allerede :( Er så oppblåst og forstoppet!

Skrevet

Det ser ut som jeg har lagt på meg,buksene passer ikke lenger,men vekta viste 300 gram over "normalen".. Er 10+4..

Skrevet

Det ser ut som jeg har lagt på meg,buksene passer ikke lenger,men vekta viste 300 gram over "normalen".. Er 10+4..

Skrevet

Ca 1 kg her også. Er 8+4. Buksene passer ikke lenge ;-)

Skrevet

+3 kg er 9+1 ...alt har lagt seg på mage og dobbelhake.nice ha ha :)

Gjest Verpehøna
Skrevet

Svinger mellom +1 til 3 kilo. Er 9+2

Gjest Min1.baby
Skrevet

ca 1-2 kg. er uke 11 + 4 nå.:) buksene begynner å bli trange..:P

Skrevet

Har lagt på meg 1 kg, og er bare 6+4.. skylder på påsken jeg også :P.. Er veeeldig oppblåst og buksene er trange allerede :/

Skrevet

- 3 kg og 8+1, men har ekstrem svangerskapskvalme m/oppkast.

Skrevet

Glemte å si selv! :)

Er 7+1 og vet ikke om jeg ar lagt på meg eller bare er oppblåst og "stinn", men er ca 300-500 gr i pluss

Skrevet

Jeg tok visst litt feil..var hos legen i dag og den viste noe annet enn mammas badevekt.. Har lagt på meg 3 kilo! Haraldri veid så mye som jeg gjør nå. Og herfra går det bare oppover... Legen sa jeg skulle være forsiktig med frukt pga sukkeret. Andre som har fått den beskjeden? Det er jo så mye å tenke på..

Gjest Verpehøna
Skrevet

Jeg så idag at jeg har lagt på meg 3,5 kilo! Holdt på å forgå, jeg synes det er alt for mye. Er 9 + 3. Men ifølge samboer har jeg lagt på meg omtrent en kilo pupp, så jeg håper han har rett i det :P Skal være mer forsiktig fremover, ønsker ikke å gå opp noe mer nå på en stund rett og slett fordi dette må kun være fett. Får helt noia. Har ikke hørt noe om frukt, men heller frukt enn snop hvis man står der og Må ha noe søtt. Mener jeg :)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en kilo pupp,men her nok alt på magen. Men jeg skal jo ha fått 1 liter mere blid da,det må jo veie litt? Og livmora er på størrelse med en grapefrukt så den veier vel noe? Ja,ja jeg får hvertfall kutte ut godteri da..

Skrevet

Så godt å se at det er flere som går opp i vekt :P jeg er bare 5+2 og har gått opp en kilo. Jeg skylder også veldig på påska da :P Er en smule overvektig fra før og kjempe redd for at jeg skal gå opp masse. Hadde nylig begynt å få orden på ting igjen og hadde tatt av nesten 5 kg når jeg fant ut at jeg var gravid. Brått slutt på slankingen altså :) men skal prøve å være flink å fortsette å trene og spise riktig :)

Skrevet

Er 8+2 og har lagt på meg 2 kg.... Syns magen roper etter mat hele tiden:)

Skrevet

Er 11+5. Har gått ned 5 kg og klærna faller av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...