-spent- Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jeg bruker jordmor på sykehuset, og det er henne som har sendt meg til blodprøvetaking i det siste. Før påske fikk jeg brev fra en overlege på sykehuset om at jeg må ta kontakt med min fastlege da de har notert en rekke ganger lav blodprosent og lave jernreserve i kroppen. Ringte lege og han var egentlig bare oppgitt over at jeg ikke har vært hos han og han ikke har fått svar på disse prøvene fra sykehuset. (noe jeg trodde han fikk). Skal iallefall ha dobbeltime på torsdag når jeg har fått utskrift av de prøvene jeg har tatt, men hva skal jeg med dobbeltime? Har jo tatt jern flere ganger om dagen siden jordmor fant ut at verdiene mine var for lave.
LínnAnonym Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Han vil vel sikkert bare gi deg en full work-up! Godt at legen tar tak i det og sjekker deg fra topp til tå med en dobbelttime. Jeg hadde vaffal bare blitt glad for det! Hehe...
-spent- Skrevet 10. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2012 Ja, han vil vel det. Men hva skal han gjøre liksom? hehe..tok blodprøve rett før påske, så er vel ikke så mye å gjøre. Snakke litt ?
LínnAnonym Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Aner ikke, jeg er ikke legen din.. Hehehe... Neida, men han skal vel sikkert se ann blodprøvene, gå gjennom de med deg, høre hvilke tabletter du går på, kanskje vurdere et bytte? Høre om kosthold, kanskje han vil lytte ekstra på den lille, om han har ultralyd, kanskje han vil se på lille? Jeg aaaner ikke... Hehe... Regner med at du finner ut av det! Hahaha!
-spent- Skrevet 10. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2012 Hehe..neida, men tenker liksom at det ikke tar så lang tid..men er jo bra at han tar seg tid da iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå