Gå til innhold

Mensen etter MA.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk igjen mensen ca 1 måned etter ma og har siden det blødd litt av og på i 3 uker. Er det normalt eller? Vet det kan ta litt tid før kroppen normaliserer seg, men synes det er kjedelig og klinete å blø sånn i hytt og pine....

Sånn som det er nå er det også vanskelig å beregne evt eggløsning, er ikke noen krise om jeg skulle bli gravid nå, men hadde håpet på å drøye det litt.

Fortsetter under...

Æsj.... får vel rote meg til lege... Men har vÆrt litt mye nå med påske og diverse.

Hadde utskrapning etter ma`en så vil tro at de fikk ut alt. Var 12 uker, fosteret døde etter ca 7 uker.

Mensen var først som normalt og varte i 5-6 dager. etter det har det kommet og gått litt. To dager uten før plutselig en dag eller to med blødning igjen. Rart.... Men tror det har gitt seg nå...

HI

Annonse

Kan være hormonkluss? Eller at det ligger igjen bittelitt rester....jeg hadde 13 millimeter rester som kroppen ikke klarte å kvitte seg med selv, blødde av og på i 2 mndr..endte med utskrapning. Da ordnet alt heldigvis seg :)

Lykke til hos legen,og med videre prøving!

HI her.

Takk for lykkeønsking...det trengs....

Fikk utskrapning i forbindelse med maen, er det da sansynlig at det er rester igjen?? Valgte utskrapning nettop for å slippe rester og tull :(

Får håpe hormonene ikke tuller seg til, har aldri hatt noe tull med det før :/

Håper litt på at det bare er sltress, det har gått litt i hundre i det siste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...