Gå til innhold

Har begynt å tenke på en til...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om tiden er inne for en til.

Har ikke lyst til å ha for lang tid mellom dem.

Noen andre som har kommet dit?

Førstemann er født i mars 2010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk jente i august 2009. Nå stresser jeg skikkelig med å gi henne søsken... Vil ikke ha for stor forskjell, men pga husbygging mener samboeren min at vi skal vente til høsten.

Det er jo ikke lenge til høsten, men det føles som en eeevighet!

Skrevet

Vi fikk jente i august 2009. Nå stresser jeg skikkelig med å gi henne søsken... Vil ikke ha for stor forskjell, men pga husbygging mener samboeren min at vi skal vente til høsten.

Det er jo ikke lenge til høsten, men det føles som en eeevighet!

Hmm... Nå skal ikke jeg være 'på parti' med samboeren din, men vi bygde hus nettopp, og det er slitsomt nok uten mage.

Hva med å glede seg til høsten og bruke sommeren på ting vi ikke kan når vi er gravide? Et glass vin eller en utepils en deilig dag i juli er jo ikke å forakte... ;-)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Vi fikk akkurat nr 2, og har fra før jente født i september 09.

Det er veldig koselig at det ikke er for stor aldersforskjell på barna, men må også si at jeg er glad for at vi ikke fikk nr 2 tidligere. Rett og slett fordi nå er datteren vår såpass stor at hun klarer endel ting selv. Jeg visste at jeg måtte ta ks, og derfor kunne ikke jeg bære den eldste på 6 uker. Så da er det greit at hun kan gjøre ting som f.eks gå ut og inn av bilsetet selv og at vi byttet fra sprinkelseng til stor seng.

Så nyt eldstemann så lenge dere kan ;)

Skrevet

Jeg er veldig klar for neste nå. Holder bittelitt igjen noen uker til, for jeg har ikke lyst på desemberbarn (uten at jeg har noen logisk grunn til det), men fra mai er det fullt kjør. Mannen er om mulig enda mer babysyk enn meg... ;)

Potensiell storesøster er født i januar 2010, så hvis det klaffer på første blir det akkurat 3 år imellom.

Skrevet

Jeg har lyst på en baby igjen, men tror ikke det er tiden for det akkurat nå. Dessuten er det veldig deilig at min datter nå klarer seg litt selv.

Hun er 2 år og klarer delvis å kle på seg selv osv. Så jeg tror vi venter til hun er 3 før vi evt prøver på et nytt barn. Min mann har egentlig ikke lyst på flere, men jeg må prøve å overtale han. Jeg vil gjerne ha minst 2 barn.

Skrevet

Ja det har jeg. Men jeg har både en gutt på 2,5 år og en baby. Så det er nr 3 jeg vurderer.

Skrevet

Ganske naturlig å tenke på det omtrent på denne tiden, skjønner jeg. Men imponert over du med både en på 2,5 og en baby!

Jeg har nok med en baby om gangen, tror jeg...

Skrevet

Her har vi også barn på 21/2 og 1/2 og vurderer hvor lenge vi skal vente med nr 3. Men det blir nok en liten stund til, tror jeg..... ;)

Skrevet

Vi tenker litt på en til her også. Guttungen ble 2 år i februar. Har heller ikke lyst på for lenge i mellom søsknene, men det som holder meg tilbake er at jeg trives så utrolig godt med studiene jeg har begynt på, og har ikke lyst til å ta permisjonen. Frykter også at svangerskapet skal være like jævlig som forrige gang (hadde kvalme i 4 mnd, og bekkenløsning resten). Må også innrømme at jeg syns det er deilig at førstemann har blitt så stor, og at jeg ikke er så veldig glad i babytiden... Men får se :) Lyst til å kunne grille med en kald øl i sommer, så får se om det ikke blir prøving til høsten :)

Skrevet

Har tenkt lenge på en til jeg. Har en sønn født oktober 09. Ble gravid i nov i fjor men mistet, så nå er jeg ihvertfall klar for en til. Den neste babyen vil komme til neste år, og da blir det 3,5 - 4 år i mellom, det er nok for meg. Skulle gjerne hatt en i løpet av 2012, men sånn ble det dessverre ikke.

Skrevet

Jeg må bare smøre meg med tålmodighet, da mannen ikke er heelt med på tanken om en til enda...

Skrevet

Her er vi i full gang med prøvingen på nr 2.. Snuppa blir tre år i juli og begynner å synes at aldersforskjellen blir stor. Skulle gjerne begynt prøvingen tidligere, men ettersom jeg ble kneoperert i høst har vi pent sett oss nødt til å vente..

Skrevet

Har planer om å lage en til om 1 år (da er datteren vår 3 år). Om det går så blir barnet født når jeg begynner på bachelor og det er perfekt for da kan vi begge være hjemme, jeg for å skrive og far tar hele permisjonen noe som igjen passer bra til sommeren og med jobbsøking.

Håper det klaffer :)

Skrevet

Vi vil. Vi har nå vært kjærester siden hun var 4 mnd (hennes far gikk da jeg var gravid). Men legene tror ikke jeg kan bli gravid igjen.......og om jeg klarer det så må de fjerne livmoren etterpå. Så er litt trist for det.

Skrevet

Vi planlegger ikke en til, men vi har allerede to barn og yngste er 2år nå. Vi har ganske akkurat 2år og 9mnd mellom dem, så vi startet prøvingen på nr2 når eldste var 2år (og det gikk på første forsøk). Jeg syns det har vært veldig fint med den aldersforskjellen til nå og merker at ettersom yngste blir eldre blir det enda bedre fordi det blir lettere for dem å leke sammen. Riktignok blir det krangling også, men det tror jeg man må regne med nesten uansett.

Lykke til alle prøvere :)

Skrevet

Han har allerede fått søsken :) 2 år 4 mnd, søster 7 mnd. Ble gravide når han var akkurat 1år. Hadde tenkt å vente et halvt år til, ønsket 2 år og noen mnd mellom. Men nå er det helt supert, mindre sjalusiproblemer her enn hos venner som har litt mer avstand. Kanskje tilfeldig men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...