Gå til innhold

For tung for beina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå de siste ukene sliter jeg med søvnen (som de fleste andre). Men greia er den at jeg kan jo omtrent bare ligge på siden, sånn at vekta da presser på siden på lårene. Jeg kan da våkne av at beina verker som bare det på den siden jeg ligger på. Når eg kommer til morgenen er det bare å komme seg opp, for da verker det i begge beina/låra, og det er håpløst å ligge på dette.

Er det flere som har det sånn??

Jeg går ut i fra at dette har med vekten å gjøre, men jeg har hatt det sånn noen uker allerde, og det er ikke termin før 23.april. Kan bli frustrert av mindre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det slik jeg også, er nå i uke 31, men har hatt det slik siden rundt uke 24-25, så vet ikke om det er vekta, men det har blitt mye bedre etter jeg begynte å gå til kiropraktor med bekkenet. for noen kan det hjelpe med pute mellom beina når en sover, vet ikke om det har hjulpet meg så mye, men har i hvertfall ikke blitt værre :)

Skrevet (endret)

Det er på utsiden på lårene det verker. Jeg sover også for det meste med pute mellom beina pga bekkenløsning. Har også vært til kiropraktor noen ganger. Men han kunne ikke gjøre noe mer..

På innsiden har jeg hatt vondt så lenge at jeg kan ikke huske når det begynte..

Endret av lille-my-april
Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også! Er 31 uker. Tror det bare er bekkenet. Jeg sa ifra til legen min, men hun sa bare at sånt kommer og går i bølger og at det ikke er noe å gjøre med. Hjelper å sove med en stor og myk pute mellom bena da.. Vet ikke om det har noe med vekt å gjøre, bortsett fra magen så er jeg like slank som jeg alltid har vært.. :|

Skrevet

Det er bekkenløsning/låsning-relatert anntar jeg. :) Jeg har hatt det sånn i et par måneder nå, og det har ikke blitt bedre. Jeg legger meg på en hoft, og pga bekkenenet så klarer jeg ikke å snu meg i søvne så jeg våkner på samma hoft.. :P Hehe... Har hendt at jeg har våknet på ryggen, men det er bare drepen! :P Har sykt vondt i hofter, bekken og lår når jeg står opp, men det blir jo bedre utover dagen da... :) Kan være dårlig blodgjennomstrømning, men det blir bare spekulasjoner fra min side... Har ikke snakket med lege eller jordmor om det, har bare slått meg til ro med at "sånn er det". :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...