Gå til innhold

Private klinikker- hjelp! - samme som ass.bef..

Anbefalte innlegg

Skrevet

poster her og jeg.. regner med det er noen erfaringer i dette forumet og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan dere for eksempel fortelle litt om de forskjellige private klinikkene for meg? eks hva de er gode på- hvordan dere blir tatt i mot, spesielt utstyr de har, gode avtaler osv?

hvis vi lager en oversikt, så kan dere bare fylle inn?

ALERIS I OSLO:

HAUSKEN:

MAIGAARD:

STORK?

ja.. dere skjønner tegninga :)

må nok ta fatt på det private snart, og hadde ¨vært fint med litt Innside tips ;)

Skrevet

Jeg har hørt bare godt om Hausken, de får visst til ting andre ikke klarer der : ) Og mye fint om Maigaard.

Jeg selv har brukt CFC og kan bare gi ett råd og det er at du bør holde deg unna. De har det alt for travelt, så du får ikke individuell oppfølging. Og det kan du få behov for før eller siden. Søk på CFC her inne så ser du at det er mange som har postet om problemer fordi de ikke har tid til kundene sine.

Skrevet

Hausken er bra sted:) Min erfaring,Var prøver i flere år. De fant ut ved første time hva som var gale og hvorfor jeg hadde hatt flere spontanaborter,(noe sykehuset aldri gjorde) etter 1 legetime på Hausken, en resept og snause 4 måneder ble jeg gravid og fikk da god oppfølging i starten,til at så bra ut da henviste de meg til sykehuset som har videre oppfølging.

Skrevet

takk for svar :)

Jeg tror egentlig jeg heller mot aleris nå... men håpet ligger på riksen da... :D men det er bare et stakars lite fryseegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...