BareLykke*GravidLykke* Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 I går kveld kom det rosa på papiret og i dag brunt. Ingen smerter. Får hetta kjenner jeg.
Tante_Esel Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 hva? nei? ikke farlig meg bittelitt bare godfølelse på deg <3
Metti er håpefull Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Dette skal gå bra barelykke !!! Bare litt skjøre slimhinner
christianne Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Det skjedde akkurat samme med meg sist jeg var gravid:)sånn ca uke 7 og noen uker.. Jeg ble kjempebekymret.. legen sa det ikke var noe problem så lenge det ikke kom mye friskt blod sammen med smerter... Idag har vi en frisk og fin 2 åring, så sater på at det går bra for deg også
2,5barn+1engel Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 samme skjedde hos meg i forrige svangerskap.. blødde litt i uke 5 og 6 , og fossblødde 2 ganger i uke 7.. men har ei blid og fornøyd jente på 1 år nå. masse lykke til.. håper alt ordner seg, og alt er bare bra..
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg blir helt satt ut jeg. Også blir man så var på smerter. Ja blir man ikke tullerusk av dette så tror jeg man klarer alt.
2,5barn+1engel Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Jeg satt hjemme og gråt og gråt da jeg blødde.. kranla meg til en ul for hver blødning.. første var jeg ikke langt nok på vei så tok hcg tester.. men de andre gangene så fikk jeg ul.. og fikk sett et hjerte som slo hver gang.. Jeg håper virkelig at alt går med bra med deg og den lille..
2,5barn+1engel Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Forresten så var første "blødningen" hos meg brunlig, mer som tørket blod.. det var visst normalt.. de andre begynte med litt spotting og endte i skikkelig ferske blødninger.. var visst et at morkaka låg nedover og foran mormunnen.. så det kunne forårsake blødninger.. den flyttet seg ikke opp hos meg før etter uke 24..
Håpefull!! Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Da er vi i samme båt. Er visst ikke så unormalt. Det går nok helst bra skal du se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå