Gå til innhold

Spotter igjen og lurer på om det er noko veldig galt med meg?

Anbefalte innlegg

Spotter igjen, og er 11 uker på veg.

Har vært hos legen å tatt UL o alt var bra med babyen sist.

Eg lider av helsengst, og lurer på om det er noko alvorlig galt med meg? Har aldri spotter i de andre sv.skapene :(

Dere som spotter etter innvendig ul eller sex, har det komt ned en gang eller etter en stund?

Fortsetter under...

jeg må bare si at jeg spotter på 8 dagen jeg, og er 6+0 idag. er ikke kjekt, og jeg spottet heller ikke sist svangerskap. men har lest litt at det kan være veldig normalt, alt ifra sjøre slimhinner til morkake som ligger nede osv... gleder meg til UL neste uke, skal bli godt å få se om det er fint der inni :)

Kjip lege du har?! Min gav me ul samme dag som eg ringte.

Eg har ikkje spottet meir, men bekymrer meg ihjel for at noko er gale med meg etter at legen fann utglidning av vev på livmorhals og trudde det kunne være grunnen. Begynte å snakka om celleprøve og eg tenker jo livmorhals kreft etc...!

Han såg at morkaken låg langt nede, og eg har hatt ligamentsmerter/menssmerter i forbindelse med blødningene, så håper at det berre er at livmor vokser og morkake flytter seg...

Når har du legetimd igjen?

Annonse

Jeg begynte å spotte veldig lysebrunt i går, og har litt mer brunt i dag. Ingen smerter forbundet med det, så jeg håper alt er bra. I forrige svangerskap hadde jeg ingen spotting.

Hadde Sex i forrigårs, så lurer på om det kan være at jeg begynte å blø litt da, og at det er det som kommer ut. Jeg har visst lettblødende cervix i følge legen, så håper det bare er det.

Den tanken har eg også vært innepå. No har me faktisk unngått sex 1 uke, og eg har ikkje hatt nokon blødning.

Kor langt er du på veg?

Lykke til framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...