Snart mamma <3 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Begynner å kjenne meg ganske ferdig med å amme mini på 10 mnd, men... han får så vondt i magen sin av melkeprodukter! Får han ikke til å drikke nutramigen, og det skjønner jeg veldig godt. Finnes det noen alternativer som ikke "stinker" like mye og som er litt mildere og "bedre" i smaken? (skjønner selvfølgelig at smaken er forskjellig og at han kan like det keg synes stinker osv, men nutramigenen har altså ikke vært no suksess..) Blir glad for erfaringer/tips!
Tosta <3 Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Begynner å kjenne meg ganske ferdig med å amme mini på 10 mnd, men... han får så vondt i magen sin av melkeprodukter! Får han ikke til å drikke nutramigen, og det skjønner jeg veldig godt. Finnes det noen alternativer som ikke "stinker" like mye og som er litt mildere og "bedre" i smaken? (skjønner selvfølgelig at smaken er forskjellig og at han kan like det keg synes stinker osv, men nutramigenen har altså ikke vært no suksess..) Blir glad for erfaringer/tips! Hei! Jenta mi har melkeallergi og vi fikk også først nutramigen men hun nektet også å drikke denne, noe jeg skjønner godt! Vi gikk over til Althera og det fungerer kjempefint! Kan så smått begynne med produkter som inneholder litt melk når hun blir 1 år ca, sa de på sykehuset så spent på hvordan det går, hun er 9mnd nå! Lykke til!
Honningmelon Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jenta mi fikk Neocate en periode, og den er mye bedre på smak enn Nutramigen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå