Gå til innhold

Alternativer til nutramigen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å kjenne meg ganske ferdig med å amme mini på 10 mnd, men... han får så vondt i magen sin av melkeprodukter! Får han ikke til å drikke nutramigen, og det skjønner jeg veldig godt. Finnes det noen alternativer som ikke "stinker" like mye og som er litt mildere og "bedre" i smaken? (skjønner selvfølgelig at smaken er forskjellig og at han kan like det keg synes stinker osv, men nutramigenen har altså ikke vært no suksess..)

Blir glad for erfaringer/tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å kjenne meg ganske ferdig med å amme mini på 10 mnd, men... han får så vondt i magen sin av melkeprodukter! Får han ikke til å drikke nutramigen, og det skjønner jeg veldig godt. Finnes det noen alternativer som ikke "stinker" like mye og som er litt mildere og "bedre" i smaken? (skjønner selvfølgelig at smaken er forskjellig og at han kan like det keg synes stinker osv, men nutramigenen har altså ikke vært no suksess..)

Blir glad for erfaringer/tips! :)

Hei!

Jenta mi har melkeallergi og vi fikk også først nutramigen men hun nektet også å drikke denne, noe jeg skjønner godt! Vi gikk over til Althera og det fungerer kjempefint! :)

Kan så smått begynne med produkter som inneholder litt melk når hun blir 1 år ca, sa de på sykehuset så spent på hvordan det går, hun er 9mnd nå!

Lykke til!

Skrevet

Jenta mi fikk Neocate en periode, og den er mye bedre på smak enn Nutramigen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...