Gå til innhold

Jessheimområdet med termin til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter "likesinnede" for skravlings og slik :)

Har selv termin 4. november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bor på Jessheim, og ønsker å bli kjent med deg. Jeg har termin nå i mai, så ligger litt før deg. ;) Har også en gutt fra før av.

Hilsen Tonje

• 2 uker senere...
Skrevet

Flytter til Holter, det er jo ikke så langt unna Jessheim med bil... kjenner ingen der ute så det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere småbarnsmødre...

Jeg har termin i juni...

Skrevet

Hei! Jeg bor på Jessheim, har termin i Oktober! Har ei jente fra før på 3 år (fyller 25.mai). Er 26 år..

• 3 uker senere...
Skrevet

Så ikke denne før nå =) har dere møttes? Bor på Holter, har en gutt fra før- venter ei jente i september. Charlotte83- hvor på holter flytter du? Er innflytter selv =)

Skrevet

Når passer det for dere å møtes? :)

Skrevet

Så ikke denne før nå =) har dere møttes? Bor på Holter, har en gutt fra før- venter ei jente i september. Charlotte83- hvor på holter flytter du? Er innflytter selv =)

Eltonåsen har vi flyttet til. Flyttet i begynnelsen av Mai og stortrives så langt. Men hyggelig å ha noen å trille med når lilegutt melder sin ankomst. Så skal jeg prøve å følge med her inne :)
Skrevet

Når passer det for dere å møtes? :)

Jeg kan alle ukedager jeg, siden jeg nå er ute i permisjon og bare går her og ruger :)
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg fått min gutt 13.sep og har jenta fra før (2 år 7 månad). Flyttet fra Bergen til Jessheim, og har lyst til å ha trilleturer eller kaffe treff. Hva synes dere om en møte i løpet av neste ukene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...