Har fire go`inger Skrevet 9. april 2012 #1 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg hadde en operasjon etter exu for snart tre uker siden. Jeg hadde noe luftsmerter i starten, men ble rimelig raskt i fin form. Men i dag har jeg hatt sterke smerter på den siden hvor egglederen ble fjernet. Det stråler opp mot ryggen. Jeg var fysisk aktiv i går - gikk en kort skitur. Kun 4 km i lavt tempo - hadde med barna. Noen med erfaring at smerter kan skyldes fysisk aktivitet for tidlig etter operasjonen? Jeg er livredd for komplikasjoner etter operasjonen eller at jeg har bitt gravid på nytt utenfor livmor - feks i eggstokk på venstre side. Er det vanlig at graviditet på nytt kan sette seg på den siden egglederen ble fjernet- feks eggstokk o.l., selvom man har frisk eggleder på andre siden??? Hadde positiv el-test den 29. mars.....så kan ha blitt gravid igjen...Veldig engstelig nå. Håper på svar.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143926112-normalt-med-smerter-en-stund-etter-exu-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå