Gå til innhold

Til dere som har spottet, fannt dere ut hvorfor??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har spottet til og fra i 12 dager..jordmor og lege sier det ikke er noe farlig..men at slimhinnene er veldig overømfintlige. noen kan spotte gjennom hele svangerskapet og noen slutter med det etter 1 trimester. men jeg skal til lege å få ny ul for å sjekke om det fortsatt er liv.

å spotte er helt jævli!

har spottet til og fra i 12 dager..jordmor og lege sier det ikke er noe farlig..men at slimhinnene er veldig overømfintlige. noen kan spotte gjennom hele svangerskapet og noen slutter med det etter 1 trimester. men jeg skal til lege å få ny ul for å sjekke om det fortsatt er liv.

å spotte er helt jævli!

Ja eg får angst. Eg ser også for meg eitt komplisert sv.skap med blødninger og kanskje må ligge på sykehus etc. Har litt angst...

Annonse

Hematom er en oppsamling av blod. Så det på innvendig ul. Var en mye mørkere flekk enn resten av det han så inne der.

Kanskje eg bør få ein innvendig ul! Legen min er slapp

Jeg har også spottet i 7-8 dager nå, lite men det er der..idag er jeg 6+0. Utrolig plagsomt og nervepirrende..

Skal til ul om ei ukes tid ca, så da får jeg se om det går fint der inne..

jeg har spottet siden uke 6+noe. første gangen friskt blod på papiret og etter bare brun utflod. og brun slim. var på ul der såg de oppsamling av blod som vistnokk var ikke farlig. kommer til å spotte så lenge babyen vokser til det ikke er mer å spotte. men syns det er fryktelig skuffende av sykehuset at jeg ikke skulle få flere oppfølgingsul så lenge jeg spotter. skal da heller ikke ha sex da det er en liten åpning som spottinga kommer jennom på livmortappen. legen min tok det som en selvfølge at jeg vart fulgt opp.men slik er det med det offentlige der du kommer bordi nye leger hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...