Aprilripsen Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Ser flere her har skrivd innlegg om dette.... hva er definisjonen? Hvordan kjennes det ut? Jeg er plaget med verking/spreng (eller hva jeg skal kalle det) i leggene... Kan det være det samme?
Lilje<3 Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 vet ikke definisjonen på det, det er bare en veldig ubehagelig følelse. Du klarer ikke å sitte i ro, og må konstant bevege beina. Sånn føles det for meg ihvertfall. Sitter å drømmer om å løpe Det hjelper å tøye ut og bli massert. Jeg hadde det før jeg ble gravid, og det ble mye værre da jeg ble gravid. Det er visst vanlig i et svangerskap. Hadde det i slutten av 1.trimester og omtrent hele 2. trimester.
cici83 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Ser flere her har skrivd innlegg om dette.... hva er definisjonen? Hvordan kjennes det ut? Jeg er plaget med verking/spreng (eller hva jeg skal kalle det) i leggene... Kan det være det samme? jeg er også plaget med verking spreng ilegg muskler.. utrolig ubhehgelig... også en del vondt i leddene.. vet ikke hva det er men ubehagelig er det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå