Gå til innhold

UL i morgen (7+3)

Anbefalte innlegg

Etter SA i februar ble vi gravide igjen uten at jeg fikk igjen mensen, og jeg kjenner et STORT behov for å få bekreftet av det faktisk er noe der inne. Håper de kan se det, og hååååååååper å se hjerteaktivitet. Veldig spent nå...forbereder meg liksom på at det ikke er noe, sikkert som en slags forsvarsmekanisme etter forrige gang, da det gikk galt, men jeg ER jo gravid...håper jeg ;) Tre positive tester, målt fin HCG-stigning hos lege, er kvalm og suuuupertrøtt og puppene er ømme, men akkurat det siste der kommer og går litt.

Håper jeg kan senke skuldrene i morgen ettermiddag.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143926005-ul-i-morgen-73/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Masse :) kjenner meg veldig igjen. Her har jeg underveis våknet av at jeg har knepet meg i puppen for å sjekke at den fremdeles er øm;p nå er eg 9+3 og har slått meg til ro med at de er mest ømme kveld og natt. Jeg var også på ul i u7 og gråt når jeg fikk se hjertet slå. Håper og tror at du får en like fin opplevelse :)

Lykke til!!

Jeg er selv 7+6, og skal på UL på torsdag. Hadde SA en uke før jul. Fredag før påske begynte jeg å få små blødninger.. varte i 4 dager, og siden har det kommet "mørk utflod".. Dro til legen mandag i påsken, og ville at legen skulle henvise meg til ul så jeg får sjekket at alt er som det skal, så fikk time på torsdag. Tror ting er som det skal, men tør ikke være helt "lykkelig" før jeg nærmer meg uke 12...

Hvordan ul er det snakk om - noen som vet det?

Slik pinne som blir stukket opp i skjeden, eller slik som de ser gjennom magen??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...