Gå til innhold

Hvilken brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en manuell. Sist brukte jeg avent sin, og var for så vidt fornøyd med den. Har hørt at MAM sin er mindre, dvs lett å ta med seg i veska. Noen som har erfaring med den?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha manuell? Vanligvis skryter folk av dei elektriske.

Skrevet

Litt vanskelig å ta med seg rundt omkring ;-) Jeg personlig fikk ikke helt dressen på de elektriske sist (prøvde vel og merke kun på sykehuset), ikke gidder jeg legge sååå mye penger i det heller...

Jeg hadde pumpa med meg i veska om jeg var ute på noe uten suppa på kvelden, og da jeg var i bryllup... Litt av et syn; jeg i finstasen i bilen med pumpa godt planta på puppen mens mannen "holdt vakt" :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har hatt både medela mini electric og avent elekrisk.... sistnevnte syntes jeg var tungvint, mye deler og lite effektiv. Medela sin va enkel å rengjøre, tok liten plass, og med vanlige batterier i, kunne jeg fint ta den med i håndveska om jeg skulle ut en kveld:)

Skrevet

Takk :-) Blir enteTomme Tippe eller medlem tror jeg. Svigerinne skal til England, så hun får med seg handleliste! Under halv pris der :-)

Skrevet

Æsj, autocorrect. Medlem = medela :-)

Gjest AnnaMathea
Skrevet

Har ingen erfaring med manuelle, men den elektrisk Medela er super! Brukte den i 10 mnd sist, eneste minuset er den irriterende pumpelyden:) Og den kan brukes med vanlig batterier så tar ikke så stor plass hvis du vil ha den i veska.

Skrevet

Har ingen erfaring med manuelle, men den elektrisk Medela er super! Brukte den i 10 mnd sist, eneste minuset er den irriterende pumpelyden:) Og den kan brukes med vanlig batterier så tar ikke så stor plass hvis du vil ha den i veska.

Hadde du Mini electric utgaven, eller Swing electric ?! Så ikke så dumme ut de :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...