Gå til innhold

akkurat nå

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

ELSKER jeg å gå gravid <3 synes det er så koselig med litt mage og spark :-) koser meg :-) noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt!! Elsker den voksende magen og de små bevegelsene der inne :)

Skrevet

Elsker det også :))) Nyter hvert sekund, mye fordi jeg er sikker på at dette er siste gang. Er min nr. 4.

Nå er magen også flott, ikke bare tjokkis mage ;)

Skrevet

<3 enn veit aldri hvor mange barn enn kan få heller :-S så jeg tenker at dette skal jeg glede meg over :-) :-) håper vi får noen fine mnd fremover jenter :-) :-)

Skrevet

Jeg også nyter det! Magen er fin og rund, og jeg kjenner mye liv :) I morgen er det ul og jeg er sååå spent! :)

Skrevet

Nyter graviditeten nå ja. Elsker når junior holder på å turner inni der. Og merker godt at søvn rutinen har kommet på plass! :)

Skrevet

Nyter hvert sekund :) Med unntak om varierende ryggvondt er jeg i toppform, aldri hatt så mye energi.... Gleder meg ekstra mye til å hoppe videre til 3. trimester om 2 dager, håper jeg er i like god form et par uker til!!

Skrevet

Slenger meg på her.. Synes det er fantastisk og stadig kjenne den lille bevege seg inne i magen.. Magen blir mer og mer rund og selv om bekkenet krangler av og til så føler jeg meg i god form:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...