Gå til innhold

Hvordan regner dere rugedagene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror nok det er mer vanlig å telle rugedagene, enn å ikke telle dem. Tiden går ikke så veldig fort( iallefall for min del) så jeg liker å holde styr på hvor langt jeg er kommet. Når jeg sitter på forum med andre i samme situasjon er det greit å vite hvor man er i løypa.

Om du anonym bruker, ikke tenker på hva som skjer ( mellom insett og testdag er du heldig, for slik er det nok ikke med de fleste av oss. Vi venter i spenning og håper.....

Jeg også er av dei "raringene" som ikke teller rugedagene :P Som anonymen over her. For det meste fordi det aldri har vaert enighet om hva som er riktig. Og kan jo hende at når man har vaert gjennom mange forsøk, så er det ikke så viktig for min sin del med rugedag "tallet". Jeg sier da heller, det er ei uke siden innsett eller 2 dager til testdatoen ;) Man ender jo opp på samme "plassen" uansett :)

Gjest Trulte med to små

Hvorfor skal man telle de rugedagene da? Får man ikke en testdato da? Når jeg er inne på klinikken, så får jeg ark med meg hjem, der det står når jeg skal teste.

Jeg fikk bare beskjed om å teste 14 dager etter egginnsetting, men vi som er "testoholikere" sniker oss til å teste noen dager før ( som jammen ikke alltid er så lurt desverre :( ) For min egen del fører jeg dagbok over ivf prosessen for jeg syns det er interessant og greit å vite hva som skjer. Jeg hører til Porsgrunn og vet ikke hva praksis er andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...