Gå til innhold

Begynnelse på rier - hvor regelmessig kom de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig på hvor lang tid det tok mellom hver rie i begynnelsen hos dere? :-) Jeg hadde premature rier for litt over en uke siden, og da begynte det med 9 minutters mellomrom ca.

Hvor ofte kom deres i begynnelsen? Og hvor mange minutter mellom hver var det før det ble helt regelmessig? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Først ganske så på minuttet 45 minutter i mellom i noen timer ca, så 30 minutter i noen timer, så uregelmessige rier med 20 til fem minutters mellomrom i et døgn, før de kom regelmessig hvert femte minutt de siste seks timene av fødsel. Skal sies at jeg bare var i aktiv fødsel i fire timer, så om de ville kalt det jeg hadde i forkant for rier, vet jeg ikke. Jeg er uansett fast bestemt på at fødselen min varte i et døgn ;).

Endret av Ikkesåallerværst
Skrevet

Min første fødsel gikk helt etter boka, hva rier angår.

De begynte med en regelmessighet som nesten var skremmende, 15 min mellom hver ri. Fra første ri.

Slik var det i ca 1 time, før det gikk over til hvert 10min.

Min nadre fødsel var ikke helt etter boken, og det var svært frustrerende, det var da jeg lærte at "regelmessige" rier skal tas med en klype salt, det var ingenting regelmessig over mine rier, alt var bare ca, aaaall the way. Untatt siste 2

0 minuttene av fødsel, hvor det var 3 rier på 10 min. (utennom pressriene som kun var to).

Riene begynte med ca 8 min mellomrom, ihvertall fra første til neste, så var det 10 min, så var det ca 6 min...Og slik fortsatte det til det stabiliserte seg den siste halvtimen... Men så hadde jeg en fødsel som varte 1 time og 40min fra første ri til han var ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...