Gå til innhold

er man dame eller jente når man er 22år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er vansklig og si hva jeg selv er. jeg er 22 men sier selv jeg er jente enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier dame, og jeg er 21. En ung dame da :) Noen vil nok kalle meg jentunge enda.

Skrevet

Jeg ser ikke på ei på 22 som ei dame, men jeg er 28 og mener selv jeg fremdeles er ei jente:) Er litt ymse om jeg blir kalt jente eller dame av fremmede barn og voksne:)

Skrevet

Forhåpentlig vis er du voksen når du har fylt 22, men en del oppfører seg jo som småjnter til langt oppe i 30 årene.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Pr definisjon så er man "kvinne" etter fylte 18, men jeg vil jo driste meg til å si dere er "jenter" eller unge kvinner som 22åringer. MEN så har jeg også store problemer med å godta at jeg selv er dame/kvinne, jeg kan fint kalle meg "jente" ennå, og jeg er 32.. hehe.... Og jeg syns det skurret en gang min "kjære" sa "fordi du er en så flott kvinne".. Og gode gud, så gammel jeg følte meg da.. ;)

Alder er bare et tall, man er så ung/gammel som man føler seg :)

Hadde niholdt på ungdommen om jeg var deg, hi :D

Mitt motto, derimot, er: Young at heart, but slightly older in other places :)

Skrevet

Jeg er snart 30 og nekter å kalle meg selv dame ;)

Skrevet

En som er jente, er et barn. Når man er 22 så er man voksen, og altså en dame.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Dame er ei som er godt voksen mener jeg.

Når jeg er på jobb, (sykehuset) og kaller pasientene mine som er 70++ for unge damer/ jenter, så lyser det opp dagen deres iallefall :D

Og jenter er vi vel alle sann innerst inne, uansett alder vil jeg tro :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg var 22 ventet jeg barn nr 2, så noe jente følte jeg vel ikke at jeg var sånn sett. Men jeg er jo pr def jente og ikke gutt;)

Skrevet

23 år her :-) Kaller ikke meg selv for dame, og har heller ikke hørt noen andre kalle meg for dame :P Kvinne er vel litt finere da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...