Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Fikk beskjed rett før påske at babyen lå på tvers. Kjennes ut som beina ligger opp til høyre, der kommer de kraftigste sparkene, men er ikke så lett å kjenne. Er i uke 35.
LilleTrille92+maispire Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Jeg er 35+5, og hodet er festa :-) jeg har får mest spark og dytt i min venstreside mot ribbeina. og hendene kan jeg kjenne litt overalt. men er vanskelig å vite hva som er hva. for ryggen og rompa dyttes også ut mot sidene så er ikke lett å vite ;-)
cici83 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 jeg har fått beskjed om at hode er ned. kjenner spart på venstre side dytt med rumpa hans på høyre side og dytt ned.. noen ganger kjenner jeg noe på midten av magen også .. det tror jeg er hendene men har jo egentlig ikke peiligng på hva som er hva ... alt kjennes jo ganske likt ut.. er 31 uker på vei..
Leirha Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Er 32 uker og kjenner baby over alt! Heh, nei, eller jo. Det er så vanskelig å si hva som er hva der inni. Jeg tror virkelig baby ligger med hodet ned, kjennes som han rikker på hodet av og til og det iler nedover beina, nesten som strøm, vondt. Spark kjenner jeg øverst under venstre ribbebue, hende er litt over alt. Hender og albuer. De kan være helt nederst eller dytte ut mot navle eller mot høyre siden. Men spark kjenner jeg alltid oppover. Kjenner ihvertfall forskjell på hender og føtter..Og rumpen som av og til stikker opp mer mot høyre.
LínnAnonym Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Jeg er 39+2 og kjenner egentlig bevegelse overalt... Ned i bekkenet, i baken(!), ut mot sidene og opp... Lille inni her har vært overaktiv gjennom hele svangerskapet, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå