Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Hvordan er hun/han? Hva babyen liker, og kan?
Dini Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Min er 11 uker. Hun; *sover godt (19-7) *elsker å bade, å være naken *hater å være kald *sutrete om dagen (klør i gommene) *er svært blid på morraen *kjenner igjen stemmer og ansikt *ruller fra mage til rygg (holder tilbake avogtl, derfor jeg ser at hun kan det) , side til både rygg og mage *følge med på leker (koser seg på babygym) *elsker å se seg selv i speilet *snur seg etter stemmene våre når vi prater til henne *løfter hodet og skuldre og holder hodet *prater tilbake (om jeg sier hei, smiler hun tilbake og så gurgler og "sier" aree (den baby-lyden) *ser mønster (har gardiner hun er ekstremt fascinert av) *folder hender + smatter på de *avogtil dytter hun i sutten selv om den er i nærheten av munnen. Hun merker hvor den er. Men hun kan ikke plukke sutten opp fra f.eks senga og dytte den i munnen. *tar etter leker og prøver å gripe, får det til avogtil *sutrer om hun ikke får vilja si. Og da mener jeg skikkelig sutretryne. hmm.. kommer ikke på mer..
januarbaby012 Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 min skjønne mini er 17 uker. * Han er veldig blid * sover godt og lett om kvelden, men ikke på dagtid * tar etter leker og prøver å gripe * liker å bade, og være naken * løfter hodet og skuldre og holder hode oppe og ser rundt seg * ser på speilet og smiler til seg selv når han ligger under babygym * liker å prate og svarer med vokal lyder ååå ohhh osv heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå