M+M+baby2012 Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 hvor mye sover deres baby? og hva kan de nå?? Min skravler og smiler veldig nysgjerrig på og se på ting. hvor mye spiser din??
venter gutt i januar Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Spiser alt fra 90ml til 140ml til hvert måltid. Han er veldig våken og nysgjerrig, smiler mye og ler litt innimellom. Blitt veldig interisert i lekestativet sitt. Sover alt fra 1t til 3 timer mellom måltidene. Men om natta sover han lengre. Han er nå 10uker og 3dager.
mam&mam Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Spørs veldig på dagsform iforhold til soving her i huset da lilletupp helst må trilles, bysses eller være helt inntil en av oss for å sovne. Men hun kan sove opptil 2 timer i vogn og på fanget, og på morgenen kan hun sove i flere timer i sengen sammen med oss. Maten er vanskelig å måle siden hun ammes. Hun er veldig opptatt av hendene sine, smiler og plundrer mye. Vil løftes opp med hendene hele tiden og blir "irritert" av å ligge flatt Liker lekestativet og lekene over stellebordet. Er blitt kjempeflink å holde nakken oppe. Snuppa er akkurat 2 mnd idag
Dini Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Min er 10+5 uker. Hun; *sover godt (19-7) *elsker å bade, å være naken *hater å være kald *sutrete om dagen (klør i gommene) *er svært blid på morraen *kjenner igjen stemmer og ansikt *ruller fra mage til rygg (holder tilbake avogtl, derfor jeg ser at hun kan det) , side til både rygg og mage *følge med på leker (koser seg på babygym) *elsker å se seg selv i speilet *snur seg etter stemmene våre når vi prater til henne *løfter hodet og skuldre og holder hodet *prater tilbake (om jeg sier hei, smiler hun tilbake og så gurgler og "sier" aree (den baby-lyden) *ser mønster (har gardiner hun er ekstremt fascinert av) *folder hender + smatter på de *avogtil dytter hun i sutten selv om den er i nærheten av munnen. Hun merker hvor den er. Men hun kan ikke plukke sutten opp fra f.eks senga og dytte den i munnen. *tar etter leker og prøver å gripe, får det til avogtil *sutrer om hun ikke får vilja si. Og da mener jeg skikkelig sutretryne. Hun spiser alt fra 60ml til 150ml per måltid, kommer an på hvilket måltid. Ca6-7 ganger pr dag hmm.. kommer ikke på mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå