Gå til innhold

Hvor mye jobber dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye dere jobber nå i 3.trimester (hvor langt er du på vei?), og årsak til evt sykmelding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fortsatt i 100 % jobb. Har en uke igjen på jobb før permisjonen starter 3 uker før termin.

Det blir tungt å starte opp igjen i morgen etter påske...

Skrevet

jeg er nå i uke 32, og har vært delvis sykemeldt siden 1. februar så jobber nå halv stilling!

Jobber som kjøkkensjef/ kokk, og det kan ikke tilrettelegges på noen måte der jeg jobber, da jeg står alene på kjøkkenet hele dagen. Kommer det folk som skal spise, må jeg lage mat. Ikke bare å sette seg ned når jeg føler for det liksom....

Skrevet

Er i uke 35 og jobber nå 50 %. Har en kontorjobb men et slitsomt bekken og fått ekstremt mye vann i kroppen. 20 kilo pluss nå:( Så har nå noen uker igjen så er det permisjon... gleder meg:)

Skrevet

Er hjemmeværende, men gjør regnskapet til firmaet til mannen min, samt alt av husarbeid og kokkelering, og har i tillegg 3 barn å ta meg av-og snart høygravid...Nok det:)

Skrevet

Jeg går ut i permisjon i morgen :) Men har vært sykemeldt den siste mnd, fordi hode er så langt nede, så har jeg hatt masse falske rier samtidig.

Skrevet

Jeg har 3 uker igjen til permisjon. Formen har egentlig vært dårlig stort sett hele svangerskapet så lurer på å høre med legen om å få sykemelding 100 % nå.

Skrevet

Jeg er 34+6 i dag og har jobbet 60% de siste fem ukene. Hadde lavt immunforsvar og ble mye småsyk og fikk noe forhøyet blodtrykk (høyt bt i slutten av forrige svangerskap derfor passer de godt på). Etter kort tid med sykemelding ble jeg mye bedre, og fortsetter sånn til permisjon om drøye to uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...