min<3 Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Samme som på småtroll 0-1,men det er vel mere logisk å legge ut Spm her.
Jojo x3 Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Hvor gammel er ungen da? Jeg gikk over fra mme til morsmelk da mini var rundt 1år og 1uke. Begynte gradvis med å gi vanlig melk i flaske om morgenen noen dager og mme på kvelden. Etter en uke ga vi kun vanlig. Ingen reaksjoner i form av løs mage og lignende heldigvis!
Jojo x3 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Glemte å skrive at vi varmet opp melken før vi ga den. Det gjør vi enda.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Morsmelk? Går utifra du mener kumelk her Jeg begynte med å blande ut halvt om halvt med mme og kumelk, så ble det etterhvert mer og mer kumelk og til slutt fikk hun bare oppvarmet kumelk i flaska. Men da vi slutta med flaske(rundt 13 måneder) gikk vi over til kald melk til maten. Tusta her elsker melk til maten.
min<3 Skrevet 9. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2012 Hehe uff ja jeg mener selvfølgelig kumelk. Han er 10.5 mnd nå og har jo hørt man skal vente til man er 1 år ca. Da prøver jeg som dere skriver her,gi litt halvt om halvt med mme og oppvarmet ku melk. Og Etterhvert øve på å drikke kumelk fra glass til feks brødskiva. Er det lettmelk man går for?
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Lettmelk ja. Normalt "store" barn kan klare seg fint med lettmelk. Små tynne barn trenger ofte det ekstra fettet i H-melk. Vi bruker Ekstra lett pga det tilsatte D-vitaminet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå