Chrissymamma Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Da jeg skulle reise meg opp av sengen i sted fosset det plutselig bare ut en hel del med vann. Var litt tissetrengt når jeg våknet,, men har jo aldri ikke klart å holde meg til jeg kommer på do. Var lysegult det som kom ut og luktet ikke spesielt tiss. Kan det være fostervannet som har gått eller er det bare tiss? Bør jeg ringe føden? Er 38+1 i dag og sist jeg var på kontroll sa jm at hodet ikke var festet. Er førstegangs og rimelig usikker her jeg sitter alene og mannen er på jobb.
Blabb00 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 ta på et bind, og se om du lekker mer.. men kan være ytterste hinnen som har sprukket.. men ring føden!
2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Ville og ringt for og være sikker. Når forstervannet mitt gikk var jeg ikke i tvil. Fikk smlet noe i en kopp og det var rosa på fargen med små hvite flak. Og vannet sluttet aldri og renne. Det ranr og rant til dagen etter... Men alltid lurt og ringe føden for og være sikker.
Chrissymamma Skrevet 9. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2012 Ja de sa og at jeg måtte ta på ett bind så ta kontakt igjen.. Spennende dette her :-)
hallå Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 aldri opplevd av fostervann har gul farge..mere gjennomsiktig og litt blodig.. Fort gjort å tisse på seg på morgen når blæra er full og babyen presser litt ned..men du får se
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 hvordan går det? var det fostervann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå