Gå til innhold

lei halsbrann og rastløse bein!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil soooove! noen andre som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp...her er det enten halsbrann, rastløse bein eller lettere ryggsmerter som holder meg våken. Sovner stort sett i 4,5 tiden hver natt. 8 uker igjen til termin nå...håper det går fort! :) hva med deg?

Skrevet

Samme her! Har 9 uker igjen til terminen og har slitt med halsbrann en god stund. Rastløse ben har kommet i det siste. Godt å høre at man ikke er alene om det :)

Skrevet

Halsbrannen kommer og går, men sliter mest med bekken når jeg skal snu meg om nettene. Ingen problemer med å sovne om kvelden, men våkner mellom 3 og 5 og får aldri sove igjen. 9 uker igjen....kanskje 7 om jeg er heldig.

Skrevet

Jepp! Prøv magnesium eller akupunktur mot rastløse ben! Akupunktur hjelper på halsbrannen min og.. Ellers blir det å knaske gaviscon.

Skrevet

Jeg har slitt med ratsløse bein, halsbrann og kvalme/oppkast i så å si hele svangerskapet.

Rastløse bein har jeg fra før av, men etter jeg ble gravid har det blitt skikkelig ille, da spesielt på kveldene. Og jeg kan ligge lenge våken pga det, men ingenting holder meg våken som halsbrannen...

Jeg fikk halsbrann mellom jul og nyttår, etter det er det bare blitt være.

Nå i uke 32 kaster jeg opp hver kveld før jeg legger meg, pga halsbrann.

Og det er virkelig ekkelt, det er så surt at jeg har konstant halsbetennelse...Men det er ikke noe legen kan gjøre.

Ellers er det jo kvalmen og oppkasten jeg har slitt med siden uke 6, nå kaster jeg opp kun ca annenhver dag pga kvalme, men jeg kaster opp hver kveld pga halsbrann...Det er har blitt mye oppkast disse månedene kan du si.

Og ikke få sove på kvelden pga plager, jeg kan skrive under her.

Men, faktisk så klager jeg ikke, men om noen spør så forteller jeg hvordan det er.

Spør noen om det går bra feks, så sier jeg at det går nok bedre når ungen kommer ut.

Men jeg vet at dette er midlertidig så orker ikke la tankene mine kverne for mye rundt det, ikke noe å gjøre med det uansett :)

Så lenge ungen har det bra i magen så er jeg veldig fornøyd.

Skrevet

Rastløse bein, halsbrann, vondt bekken, kløe, opp å tisse ca tusen ganger hver natt... Er enig med deg Leirha, blir nok bedre når ungen kommer ut! :) Banker i bordet for at jeg ikke har kastet opp de siste ukene og har nå 8 uker igjen. Selv om folk sier at du ikke sover mye etter at mini kommer ut, så tror jeg faktisk at den søvnen jeg får da hvertfall kommer til å være bedre enn den jeg har nå:)

Med vår og fødsel i syne håper jeg på at de neste 8 ukene går fort:) å gleder meg til å møte lille nurket <3

Skrevet

vil soooove! noen andre som sliter med det samme?

sure oppstøtt og ja våkne med oppkast i halsen midt på natta flere ganger om natta.

fikk noen piller av gynekologen mot det, men hjelper ikke.

vi må nokk bare holde ut den tida som er igjen.

lykke til :)

Skrevet

det føles lettere, og bedre bare man hører at andre har det samme, blir litt motløs når jeg sitter oppe og stirrer ut i natten. Alt blir verdt det tilslutt, disse herlige nurkene vi skal få:)

helt enig! om det ikke blir så mye mer søvn blir i allefall de timene vi får bedre enn med dansende føtter og magesyre i halsen!:)

Skrevet

Jeg har også vært ekstremt plaget med rastløse ben og halsbrann. Nå har jeg klart og finne noe som fungerer for meg iallefall.

Hver kveld tar jeg 1 tbl ferromax(jern) og 1 tbl magnesium- gjerne 1 time før jeg legger meg. Så tygger jeg 2 gaviscon før jeg pusser tenner og legger meg. da er det som regel bare tissing og bekkensmertene igjen i løpet av natta;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...