Prøverpåentil Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Og var den plutselig der? jeg er 15+3 og vil ha miiin:)) bare blubbete her:D
BabyAbel Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Jeg er uke 19 nå, og den kan ikke skjules mer nei.. Heller ingen tvil om hva slags mage det er, skikkelig baby-bump:-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Første gang her var den der i uke 10! Og har hatt den flere uket nå i uke 12.... Så det varierer fra person til person :-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Første gang her var den der i uke 10! Og har hatt den flere uket nå i uke 12.... Så det varierer fra person til person :-) Så tidlig er det ikke babymagen som vises. Men noen vil jo veldig gjerne det og da innbiller man seg jo gjerne at det er slik.
Lisse_01 Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Er i uke 14+6. Ser det selv, men andre ser ikke at jeg er gravid ennå. Vil ha mage NÅ
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 (endret) Den kommer, jeg trodde jeg hadde mage i uke 10 første gangen, jeg var oppblåst og jeg slapp den ut på en måte. Jeg var superstolt! Men det var jo bare jeg som trodde at folk rundt meg så det... jeg har jo sett noen år etterpå at hehe, jeg var jo ganske søt da og trodde at babymagen skulle komme med en gang. Den kom vel egentlig i uke 16-17 kanskje. Med nr to så kom magen i uke 13, da lå symfysemålet mitt på uke 19 ca... Det har nå stabilisert seg heldigvis. Endret 9. april 2012 av FinesteGutt08+Julijente12
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Første gang her var den der i uke 10! Og har hatt den flere uket nå i uke 12.... Så det varierer fra person til person :-) Så tidlig er det ikke babymagen som vises. Men noen vil jo veldig gjerne det og da innbiller man seg jo gjerne at det er slik. Jeg vet det ikke er babyen, men likevel finnes det ikke tvil om at det er er gravidmage. Har helt flat mage til vanlig, og har nok noe med det å gjøre. Magemusklene blir slappe, og magen står ut. Gått opp flere kilo og, til tross for samme kosthold og treningsmengde som før, så noen er nok bare sånn at det vises tidlig. Og e ikke noe jeg innbiller meg, siden helt fremmede personer har kommentert at jeg er gravid....
carma78 Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Jeg begynte å bruke mammabukser i uke 12, gravidmage eller ikke:) Fra uke 10 ble den gradvis større:)
Prøverpåentil Skrevet 9. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2012 Takk for alle svar!! Men var det sånn at magen plutselig var der? jeg har mine timer på døgnet hvor magen er større men det er jo ikke den ordentlige magen:p
BabyTobias Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 I uke 12 syntes jeg og mannen at vi kunne se en liten bulk som ikke hadde vært der før, og leste meg frem til slapp glattmusklatur som kommer med hormonforandringene. I uke 20 så var den i full anmarsj, og nå som jeg er i uke 23+6 så er det liten tvil om at det er en liten bebis der inne Det jeg bekymrer meg for er at den skal være FOR stor for uken jeg er i og at vi vokser for fort, men jeg tror ikke det. Siste kontroll lå vi akkurat på kurven, men skulle gjerne målt hver uke jeg Nå går alt så fort synes jeg, jeg synes de første 4 mnd var ulidelig lange!
Fersking:) Skrevet 9. april 2012 #14 Skrevet 9. april 2012 (endret) Kjøpte mammabukse i uke 10, for komforten var veldig oppblåst! Men magen kom fort, er i uke 16 nå og umulig å skjule. Har alltid vært tynn, med flat mage. Endret 9. april 2012 av Fersking:)
Elsa88 Skrevet 9. april 2012 #15 Skrevet 9. april 2012 Jeg har vært oppblåst, slik skikkelig oppblåst siden uke 11, tok bilde fra uke 5 og uke 11 og ser SKIKKELIG at magen er oppblåst. Er nå i uke 13 og klarer bare å gå i joggebukser og mammaklær. vanlige klær er bare å pakke bort for min del
lille +gutt Skrevet 9. april 2012 #16 Skrevet 9. april 2012 Jeg er 13 uker på vei og mine kollegaer som ikke vet at jeg er gravid har bemerket i 2- 3 uker at vi vet du er gravid, det vises skikkelig. Og de fleste sier at det ser ut som jente mage. så jeg tror nok det er litt forskjell fra person til person. Over en mnd siden jeg måtte opp 2 størrelser i bukse. Men merket da jeg rundet 12 uker at mye av oppblåsheten forsvant så har mindre mage nå enn for ei uke siden.
Kotten Skrevet 9. april 2012 #17 Skrevet 9. april 2012 Var skikkelig oppblåst og så litt "feit" ut rundt magen fordi musklerne slappet totalt av men babymagen kom over 2 uker sånn 14-16 og da fikk jeg mine første "gravidkommentarer" Veldig individuelt!
frøken K Skrevet 9. april 2012 #18 Skrevet 9. april 2012 Jeg fikk gradvis mage fra uke 12, men det var mye oppblåsthet! I uke 16 kom den plutselig! Da kjente jeg virkelig en hard klump i magen, og kunne ikke ligge på magen lenger Nå er jeg i uke 18, og det er tydelig babymage, så den vokser fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå