Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Bor i en liten studentleilighet atm, med min datter Skal bytte til høsten til en 3-roms leilighet. Lurer på, hvis jeg får samboer - må han og da være student for å bo i en sånn leilighet? Hehe, dumt spm kanskje.. Han skal jobbe nemlig, men jeg lurer på om det finnes regler for at jeg ikke får bo i studentbolig om jeg får samboer som ikke studerer?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg leier studentbolig (er student) og det er nok at en i husstanden er student
peanutts82 Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 jeg prøvde å søke om studentbolig for samboer (ville ha et større sted) og etter at jeg hadde fylt ut skjema på nettet om meg selv, kom det fram skjema om samboer i tillegg. jeg så at det krevde studieretning og studiested for samboer også så jeg gadd ikke fortsette. kan hende at det hadde gått gjennom selv om min fiktive samboer var en ikke student, men all logikk sier at da havner du ganske langt ned på liste. dvs. de samboerparene hvor begge er student blir prioritert før dere. håper dette hjelper
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Det kan hende det kommer an på sted til sted. Her var det ikke noe problem, men hadde bodd i leilighetenen i halvannet år før jeg fikk samboer. Var første pri da jeg flyttet inn siden jeg var alene. Men hadde også bare et halvt år igjen da kjæresten flyttet inn.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Takker :-) Jeg blir uansett å flytte inn alene først med datteren min, han blir uansett ikke flytte inn sammen med oss før han evt får ny jobb ( han er jobbsøker etter sin endte utdannelse i sommer) så dablir det kanskje ikke samboerskap før etter skolestart isåfall.. - HI-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå