Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på spray 3. mars og skal spraye helt til tirsdag (lenge på spray fordi jeg har endometriose). På tirsdag skal jeg inn på UL og håper da at jeg skal få begynne på sprøyter etterpå. Vet ikke når jeg skal starte på sprøyter fordi det ikke sto noe i brevet jeg fikk med datoer. Der sto det kun oppstart med spray og da denne datoen for UL.

Noen andre som har hatt samme opplegg? At man sprayer, og så har vært på UL før man får vite noe mer? Lurer på hva som skjedde videre med dere.

Hører forresten til på Ullevål.

Fortsetter under...

Hei!

Første forsøk hadde jeg ul før sprøytestart. Husker ikke helt om jeg begynte samme dag som ultralyd, men det var iallefall ikke mange dagene etterpå. Ved 3. forsøk hadde jeg også ultralyd før sprøytestart - en cystekontroll (fordi jeg fikk en cyste på forsøk som ble oppdaget etter spørytestart. Cyster kan ødelegge litt for effekten av sprøytene) Da startet jeg samme dag eller dagen etter på sprøyter.

Kontroll er fint - da får du sjekket om du er nedregulert og at ikke et er noen cyster som ikke skal være der.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...