mars :-) Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Testet i dag... Og den var jammen meg POSITIV Trodde ikke disse testene kunne vise GRAVID i displayet jeg... Ikke etter så utrolig menge IKKE GRAVIDE beskjeder... Men i dag, leste jeg GRAVID :-) LYKKE!!! endelig gikke det vår vei. Så nå er det bare å håpe det holder, og krysser også fingrene for alle dere andre her inne
mars :-) Skrevet 9. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2012 Tusen takk alle sammen.... håper bare på det samme svaret på riksen i morgen... men det bør det vel være???
MammaBrum Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Kjenner igjen reaksjonen, det første jeg sa da jeg så positiv test for et par år siden var: Det står ikke ikke Gratulerer så mye!
mars :-) Skrevet 9. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2012 Kjenner igjen reaksjonen, det første jeg sa da jeg så positiv test for et par år siden var: Det står ikke ikke Gratulerer så mye! Takk, takk.. Ja det ganske utrolig... Men din fortsatte å være positiv??? Er så nervøs for at de på sykehuset skal si det ikke er noe, når jeg ringer de i morgen.......
Gjest usababy Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Gratulerer! Så herlig når den endelig viser Gravid :-))
MammaBrum Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Kjenner igjen reaksjonen, det første jeg sa da jeg så positiv test for et par år siden var: Det står ikke ikke Gratulerer så mye! Takk, takk.. Ja det ganske utrolig... Men din fortsatte å være positiv??? Er så nervøs for at de på sykehuset skal si det ikke er noe, når jeg ringer de i morgen....... Gutten er snart halvannet, så ja Har i ettertid hatt en positiv prøve som viste seg å være kjemisk, og venter nå på svar på blodprøve fra siste positive test. Krysser fingrene for oss!,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå