Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i dag... Og den var jammen meg POSITIV :) Trodde ikke disse testene kunne vise GRAVID i displayet jeg... Ikke etter så utrolig menge IKKE GRAVIDE beskjeder... Men i dag, leste jeg GRAVID :-) LYKKE!!! endelig gikke det vår vei. Så nå er det bare å håpe det holder, og krysser også fingrene for alle dere andre her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldige deg <3 <3 gratulerer!! :)

Skrevet

gratulera :)

Skrevet

Gratulere så mye !!

Skrevet

Tusen takk alle sammen.... håper bare på det samme svaret på riksen i morgen... men det bør det vel være???

Skrevet

Kjenner igjen reaksjonen, det første jeg sa da jeg så positiv test for et par år siden var: Det står ikke ikke :) Gratulerer så mye!

Skrevet

Kjenner igjen reaksjonen, det første jeg sa da jeg så positiv test for et par år siden var: Det står ikke ikke :) Gratulerer så mye!

Takk, takk.. Ja det ganske utrolig... Men din fortsatte å være positiv??? Er så nervøs for at de på sykehuset skal si det ikke er noe, når jeg ringer de i morgen.......

Gjest usababy
Skrevet

Gratulerer! Så herlig når den endelig viser Gravid :-))

Skrevet

Takk, takk.. Ja det ganske utrolig... Men din fortsatte å være positiv??? Er så nervøs for at de på sykehuset skal si det ikke er noe, når jeg ringer de i morgen.......

Gutten er snart halvannet, så ja :)

Har i ettertid hatt en positiv prøve som viste seg å være kjemisk, og venter nå på svar på blodprøve fra siste positive test. Krysser fingrene for oss!,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...