Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg er nå i uke 36+3 og de siste par,tre ukene har jeg kastet opp daglig,gått ned ca tre kg i vekt og har mye hodepine.forrige jm time blewdet påvist spor av protein i urin.ble også sendt på ul pga lite tilvekst.vekstavvik på 13,4prosent..skal på ny ul nå på onsdag,men føler meg ikke helt bra.i dag har det også kommet myyye slim nedentil. Noen med slike erfaringer?
toband Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 ville ringt føden jeg.... For å være på den sikre siden!!!
Ikkesåallerværst Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Ring føden og be om å komme til sjekk.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Ja jeg ville ringt føden. Er det sv skaps forgiftning er det VIKTIG å finne ut hvordan det ligger an. Er det ikke sv skaps forgiftning, er det jo likevel litt ille å ha det slik, og du bør jo nesten få sjekket urin, blod, ol.. Masse lykke til
Alexander's Mamma Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 hørtes ikke godt ut. håper du har fått vært på sjekk i dag. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå